Historik
Föregående · 245 · Nästa
Café > Sv: Hitta bilden!
El Maco: 50 armhävningar! Denna lek börjar bli allvarlig. Eller får man dra ut det på några dagar måntro...
Vore det inte bättre att SuperBowla hemma istället för att Bildsurfa på jobbet? :-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Nu har ni hunnit förbereda er på 80-tals frillan så jag vill se en uppblåst blåsfisk.
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle: En Spyker sportis var det...
[url=www.desktopmachine.com/framepic.php?id=2552&size=1024] Inte den du ville se tror jag [/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Paddan: [url]=images.tradera.com/422/10588422_1.jpg]Pellefant[/url]
Kan jag få min 80-talsfrilla nu.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: [bild]www.panstadia.com/vol9/94-006f.jpg[/bild]
En 80-talsfrilla, tack.
Så att ingen klistrar in en bild på LJ bara sådär skall bilden vara tagen på 80-talet :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Jo den klubben har några medlemmar idag...
På en av mina 2 promenader idag så mötte jag en av gårdagens danspartner och vi skrattade åt varandras stelhet och försök att få nytt blod i våra stackars ben.
Hur är ryggen förresten?
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco & Paddan: Skulle precis lägga in denna variant...
[url=www.helrc.com/rr/lehtinen.html]Mika Lehtinen[/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
difzi & El Maco mfl: En röd Corvette convertible eller är det en Firebird(???) mot en blå Ferrari F355 Spider. Enligt mig inte en siffra rätt.
[url=members.aol.com/corvetteli/a1v91r9.jpg]Här är en Corvette[/url]
Och här en Firebird...
Spoilern på bakluckan liknar Eldfågelns så jag trot mer på den.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
AM: Skyll inte på mig. Det var inte jag som antydde din (ev) låga nivå. :-)
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Du ville se en CB70 och fick en CB70. Det står ju till och med på bilden. Du får vara mer specifik i din önskan nästa gång.
AM: Den duger... Your wish.
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Kniv är väl ett verktyg. Eller rättare sagt ett värktyg om man använder dessa.
Jag vill se en totalkraschad sportbil av exklusivare sort.
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Här kommer en bild på en CB70 och lägger till en CB71 för skoj skull. Säkert inte den CB70 du menade men ändå.
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Kalle Anka utgavs första gången i sverige 1948 så det är ju den första Kalle för innan var det ju Donald Duck. Så posta/länka bilden nu.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Morrn Morrn. Börjar du ladda för Superbowl redan. Det kallar jag seriöst. Jag väntar med det ty jag är fortfarande lite mör efter alla närkamper under de senaste 2 dagarna. Att kramas i takt kan vara så ansträngande.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Du skall väl inte säga nåt om tråkig. Sitta på en stol eller golv hela kvällen sådär.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
knaskamilla: Oj var det så låg nivå... Då slutar jag ögonaböjs.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Paddan: Det är ju det som är konstigt OM SHL bara skulle ha en linjeman.
Vore iofs kul att se Vimseborg tvingas bryta upp ett slagsmål efter att ha missat änu en situation totalt.
Han skulle nog tvingas vara lite mer beredd på en handske i huvudet än var (backen) Back var idag... Han gick i backen som en... Ähh kommer inte på nåt kul på back där.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Paddan: Det är ju upp till 5100 domare på läktaren i Kempis. Det vet du väl.
På "din" sektion så krävs nog piketen och snabbrättegångar utanför hallen ibland för att hålla "er" stången...
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Apropå domarfrågor: Nån pratade om 2-domarsystemet på läktaren och sa att det då bara blir en linjeman. Är det så?
Det låter konstigt men det är ju det mesta när det gäller de svart/vita och SHL.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Paddan: Ingen aning om nuffror istället för namn.
Men vimseborg skulle ha mitt replikanummer på sin tröja om så vore fallet här hemma.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Paddan: Bor han i mackes bokhylla? Rena rama Farbror Frippe!!!
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Paddan: Han tyckte det var bättre att spara hattricket till senare.
Fick Aucoin 1:a målspucken förresten. Såg inte om nån hämtade upp den.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Paddan: Ja defensivt är det bedrövligt ibland. Jag svor åt båset när twinsen och Macke (3 hårt defensivt jobbande spelare, my ass...) fick förtroende med 30sek kvar och tekning i egen zon. Som tur var så gick det ju bra.
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora omgång 44
Deas: Håller delvis med. När dom blir fast i hörnorna så händer inte mycket men då måste dom ta/få hjälp av backarna. Idag klev Viklund fram en gång och Mora tvingades ta en utvisning och med Aucoin & Kaberle så bör dom kunna spela dom och få skottchans eller bara tvinga motståndarna att ge dom lite utrymme.
MoDo Hockey > Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Missa chansen, pyttsan. Du hade ju all tid i världen att hinna gå fram och bjuda upp. Det var ju Damernas och allting.
Säg som det var. Du vågade inte.
Café > Sv: Hitta bilden!
Jag tolkar tystnaden som ett OK och vill därmed se Robert Wells i en lagtröja annan än Solna AIK:s.
Café > Sv: Hitta bilden!
scim:
IF Sandvikarna, Matchbild och U15 är ju nästan 15 år gamla. ;-)
[url=www.kalixbandy.com/fotogalleri/ungdom/U15-S2.html]Sandvikarnas spelare täcker bollen föredömligt. [/url]
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco & scim: Nä interiör bilder var svårt. Detta borde ge ytterligare 0.5p (till scim förstås då han var först).
Inte lika vacker men ändå vacker på nåt vis...
[url=www.bussfoto.com/T-bana/Bilder/SL-C05/C5_2902_2904_2905_Hammarbyhallen_951120b.jpg]Midvinterns köld är hård...[/url]
NHL > Sv: Ingen NHL-säsong, varför dröjer det med beskedet?
En lagägare säger anonymt till ESPN att ligan officiellt lägger ner säsongen 04/05 på torsdagen eller fredagen. Detta OM inte en "större oförutsedd omvändning" sker i nattens förhandlingar.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Emma no15: Det härna med Brownass som smeknamn. Kan man inte vrida till det till Brownnose istället. Mer retligt och dessutom passande med tanke på hur dom är på domaren jämt och ständigt.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
NuMo, Paddan mfl: För detta ordtvisteri så bugar jag djupt och säger DoMo!
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
NuMo: Kent snackade ju om att hålla igång alla spelare. Hoppas han kan stå för sina ord och låta Hedman & Viklund lira och låta Timmy och Damgaard vila denna matchen. De ser ut att inte ha huvudet med sig i alla situationer.
Apropå detta så ifrågasätter jag kompositionen av kvällens 4:e line.
Då Green sattes som center (defensiv forward) så försvann checkingen totalt då Jocke Lindström inte gjorde sitt jobb. Och Peter Öberg klarar inte av det jobbet ensam. OM Green skall spela så skall han få nyttja sin speed såsom han gjort i tidigare matcher. Och Jocke kan få sälla sig till J-20. Han platsar helt enkelt inte idagens MoDo.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
NuMo: Man kan ju hoppas att dom kan tagga om till Lördag åtminstone. För kan Luleå enkelt slå Mora så vore det väl fan om det inte blev 3p då.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Paddan: Detta betyg borde även Macke få när det gäller just försvaret.
Dags (läs:på tok för sent men bättre sent än aldrig) för Kent & Co att tala allvar med laget. Dom får ju en veckas träning snart så man kan ju hoppas att nånting går att hamra in. Sen borde det vara (alltför) enkelt att klippa ihop en video med (på tok för enkla) misstag som sker (i match efter match) och nöta såna situationer. Men om det skall visas såna så hinner dom väl inte träna nånting. Annars kan dom ju sälja den som en Blooper-rulle.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Paddan: Medioker... Du får nog gå om den därna betygskursen/föreläsningen du var på idag.
Dags att leka Anrell:
"Någon risk för underskattning är det hur som helst inte.
Vi vet att vi möter lag som jagar minst lika viktiga poäng
och placeringar så det gäller att vi är beredda göra skitjobbet."
Vi vet att vi möter lag som jagar minst lika viktiga poäng
och placeringar så det gäller att vi är beredda göra skitjobbet."
Kent Forsberg inför matchen Brynäs - MoDo 050203
Visste Ni tränare men glömde säga det till spelarna???
Sen kommer vi kunna läsa i matchprogrammet på Lördag nåt sånt här: Såna här djupdykningar sker ibland men bla bla bla bla...
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
scim: Är inte eländet slut än. Lämnade bortasoffan i vredesmod och åkte hem för att se Livräddarna, nåt för MoDo att ringa ibland förresten.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Nu när det blir ofrivillig time-out så skulle jag vilja se båset agera.
Nånting måste göra för att väcka laget.
Bänka 4:e kedjan och vaska runt litegranna.
Tom gå ner på 2 kedjor för att se om man kan få ett snabbt mål och ev göra match av detta.
GÖR NÅNTING
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Emma no15: Det är dock sunkigt att MoDo att låta Brynäs komma så här långt. OM MoDo skulle gått in och åkt skridskor och jobbat från 1:a nedsläpp så borde BIF inte kunnat hänga med.
Kent snackade, nåt skit, om revanschlusta, inte undervärdera och andra fina ord i "inför matchen" men spelarna måste ju få andra budskap då dom inte agerar som så.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Modo
sylf: Om man upptakten till fajten så börjar Bergeron den. Genom att gå i klinch och småpeta med klubban vad det såg ut som. Öberg slår strax efteråt 1:a slaget.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Både Bengt-Åke och Ankan säger att det är en domartabbe.
Om man ser en målvakt "flyga" 4-5meter så borde man inse att det är nåt fel eller nåt liknade sa dom.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
audiblegiraffe: Du lär se det på Sportnytt.
Zacke blir ordentligt borttacklad och Dackell kan lägga in pucken i öppen kasse. Även OM Peter Öberg skulle ha tacklat Bergeron in i Zacke så borde Wimseborg ha blåst av.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Nikki: MoDo fortsätter att spela SLARVIGT och åker inte tillräckligt med skridsko denna perioden också.
Sen det där med tacklingen på Zacke! Horribelt att Wimseborg inte blåser av.
MoDo Hockey > Sv: BIF-MODO
Nikki: Modo pajaserar lite granna de med. Ser slarvigt ut och på tok för lite skridskoåkning från de våra.
Föregående · 245 · Nästa