Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Djoos och nordan bollar gris i 1 minut.... suck
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Sqeatt spelar som besatt.... underbart checkar sönder dem☺
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Christian DJOOS snart på en uterink nära dig... Washington lär vara nöjda med det draftpicket... HAHA
+ 5
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Brynäs snart på en uterum nära dig... vi leder utvecklingen av svensk hockey.... FY FAN
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
Rossa: skott efter avblåsning är ok tydligen.... pajas domare
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC - Brynäs IF 29/1-15
rafalski: vårt Borta facit måste vara historiskt dåligt. Vad har vi tagit 9 poäng på hela säsongen.....
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Gillar att olden har gjort 3 poäng på 1 match i Norge. Tycker fortfarande att det var synd att vi misshandlade honom så mycket. Tror han skulle gjort det bra i dagens brynäs
+ 6
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 23/1-15
Ta bort Djoos från point i pp.... sä jävla dålig....
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mannberg. .. jag vet inte det. Har både haft problem med sport Ken och är väl även dömd för misshandel.. känslan är att han kört fast i luleå lite grann. Vet dock inte om han är rätt spelare för oss. Om han kommer får han gärna motbevisa mig
Brynäs IF > Sv: formsvackan
Huge: under bulan blir det åka av... tror detta är precis vad vi behöver. Inte en mysfaktor som modo anställde☺
Brynäs IF > Sv: formsvackan
Huge: de har väl inte jobbat i luleå i år. De lämnade ju med rönken, huge...
+ 5
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Kilström får nog syna bänken om han inte rycker upp sig omgående....
+ 2
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Då kanske klistra får sitta och hålla Blomqvist sällskap på läktaren förhoppningsvis. ..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
tjugo8: ja han fick ju ett bord serverat med bajs av sundlöv så här i efterhand....
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Zappaholic: bulan är ju underbart grinig och har ju ett temperament som tj och dackell saknade...
Det bästa är ju ändå då han själv sade att han är Sveriges bästa center. Got to love it.
Nu bli det inge mer jävla fasoner att åka på en skridsko....
Det bästa är ju ändå då han själv sade att han är Sveriges bästa center. Got to love it.
Nu bli det inge mer jävla fasoner att åka på en skridsko....
+ 2
Brynäs IF > Sv: Stefan Bengtzén - The next episode...
Mycket poäng i as... hört den förr? Ingen garanti alls. Lex westrrholmns
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
Kan inte sparven komma till oss ....:) avd less på TJ
www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU + 1
Brynäs IF > Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 10/1-15
SRs matchsändning producerar iaf... vi har ju värvat en spelare som heter Bryan Swiiift.....
SOPA han heter Bill Sweatt hur jävla svårt skall det va...
Brynäs IF > Sv: Två nya skador,Boork sparka nån jävel,Thures?
Hade vart grymt om vi kunde få lehtonen samtidigt som Skellefteå betalar halva hans lön.... det har de råd med tycker jag
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: underskatta inte betydelsen av lill Kenta. ... den gubben kan han!
+ 1
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
70 Rodrigues: har jag tyckt hela säsongen.... Olden förtjänar mer speltid
+ 4
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 6/1-15
Djoos westlund och Carlsson nörstebö är ju inte direkt några backpar som skrämmer ihjäl motståndarna. .....suck
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Patrik Källstr: försvinn från brynäsboken☺ här tål vi inte kritik☺
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förstår inte medias glorifiering av lilla nylander.... bra men inte världsbäst. ...långt ifrån
+ 3
Brynäs IF > Sv: Ny tränare!
Rönken hade ju vart underbart! Inga jävla alibiåkningar och förhoppningsvis en väldans massa snabba ben
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Olden lever men får minst istid. Avgå TJ. Så sjukt less på dig
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Vad oerhört viktigt det är att ha en bra ledarstab. Innan lilla Kenta tog över Örebro hade de inget riktigt grundpelare och se var de är idag....
När Djoos spelar 22 minuter förstår man varför vi ligger under
När Djoos spelar 22 minuter förstår man varför vi ligger under
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
En ny SUPERchans. .. skaffa nytt vokabulär kära kommentator
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Brynäsgubbe: Allt är tydligen SUPER i gavlarna en. Kommentatorn
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 13/12-14
Brynäsgubbe: Allt är tydligen SUPER i gavlarna en. Kommentatorn
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
Professionalitet och kravställning känns det som det är mycket mer fokus på däruppe. Skulle behövas lite obekväma beslut och lite utrensning på Sätraåsen. Tror det är lite mycket nöjdhet och ryggdunkningar i vår älskade förening
Föregående · 14 · Nästa