Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Med lite tur orkar vi nog upp i 20 skott på mål idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Se på fan! Här trodde jag det gick dåligt för oss och vi inte var i närheten av där vi borde vara men vi är på en tiondeplats! Med lite tur kan vi till och med ta oss till kvartsfinal fram mot våren.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tåget har redan gått. Vi är på väg hem igen för att vänta på nästa tåg som går i september 2020.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bättre fredagkväll har man ju haft. Fyfan. Lider med Oskar och familj. :(
En av mina absoluta favoritspelare någonsin.
En av mina absoluta favoritspelare någonsin.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Oundvikligt att det blir så när man som kd går ut och svingar i sociala medier. Det är inte Västerås bandy han är chef över längre det är Brynäs IF. En av Sveriges största idrottsföreningar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trist att det inte finns några bra spelare att tillgå. Om ändå någon hade tänkt på det innan säsongen började :(
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt skönt att Söderström spelar för oss istället för några uppvisningsmatcher med "småkronorna".
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: KK har ju inget att förlora. Brynäs torskar i längden ekonomiskt på att inte ha aktiva supportrar på läktaren. Men det verkar de inte bry sig om.
Är det 0 stämning kan jag lika gärna sitta hemma och kolla på tvn. Säkert många som känner samma.
Är det 0 stämning kan jag lika gärna sitta hemma och kolla på tvn. Säkert många som känner samma.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-11-21
9e raka bortaförlusten och folk verkar nöjda. Är det där vi är nu?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Ska bli kul att se Brynäs Support Gävles hyllning utav Honken ikväll. Hoppas de målat något riktigt fint tifo.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: "Glömmer aldrig när Boorken räddade oss hösten 2005 (och i kvalet 2008). Inledde med att sätta Mietinnen och Viitakoski på första bästa Finlandsfärja samt sparka en gnällig Mikael Wahlberg. Plockade in Bäckström komplett med galllerhjälm och ett gäng stenhårt jobbande HA-spelare. Tror bestämt en liknande kur behövs igen....."
Skicka Rödin och Scott och ta hit några fler allsvenska spelare?
Skicka Rödin och Scott och ta hit några fler allsvenska spelare?
+ 3
Brynäs IF > Sv: IK Oskarshamn - Brynäs IF 2019-31-10
{8783}: Tror säkert Magnus godkänner ett annat sämre jobb inom klubben bara sådär. Varför gör man inte alltid så istället för att sparka tränare/spelare? Capurosso hade ju kunnat stå å kränga magneter och mössor i shopen istället.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: "Eftersom det i stort sett är ett icke-fungerande pp som gör att vi ligger där vi ligger så efterlyser jag att tränarna vågar prova lite nya vägar. "
Ja, räknar man bort mål i pp och bp så har vi faktiskt bara -13 i målskillnad.
Ja, räknar man bort mål i pp och bp så har vi faktiskt bara -13 i målskillnad.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Sundqvist långa kontrakt smakar bara bättre å bättre.
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Blå grottan: Larsson verkar dock, baserat på intervjuer, inte gilla Brynäs särskilt mycket.
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Så här när man fått sansa sig lite känns Molin som en bra värvning. Synd att man bara skrev kontraktet över den här säsongen. Hade varit perfekt att skriva ett lite längre kontrakt och byggt vidare med honom.
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Sama: Räknar man bort dom värvningarna som man redan vet vad man får av ser det ganska mycket sämre ut.
Sigalet har varit en flopp så här långt. Zetterberg och Lindelöf har varit helt osynliga. Desch~ har det kanske i sig men faktum är att han ska leverera poäng och det har inte gjort, värdelös +/- dessutom.
Alla fyra har varit så välscoutade och handplockade. Den enda som gjort något postitvit intryck är väl Ingman, men han halkade in sent när Söderström försvann.
Sigalet har varit en flopp så här långt. Zetterberg och Lindelöf har varit helt osynliga. Desch~ har det kanske i sig men faktum är att han ska leverera poäng och det har inte gjort, värdelös +/- dessutom.
Alla fyra har varit så välscoutade och handplockade. Den enda som gjort något postitvit intryck är väl Ingman, men han halkade in sent när Söderström försvann.
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Skönt att få in en riktig bra offensiv spelare i Molin. 0.6 poäng per match i allsvenskan och 0.17 poäng per match i SHL skojar man inte bort.
Hur är det förresten med 5 inlägg på en dag-regeln? Är den slopad?
Hur är det förresten med 5 inlägg på en dag-regeln? Är den slopad?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Scerban: Att Växjösupportrar inte vill sparka Hallam är väl inte så konstigt. Han har byggt upp ett stort förtroende över flera år. Det kan man knappast säga om "Sunken" som var ifrågasatt redan när hans kontraktsförläningning skrevs.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dackell och/eller Sundlöv får ta sitt ansvar nu. Dackell säger att vi har ett guldlag, trots det har vi släppt in näst flest mål(bara två mindre nä Oskarshamn, trots att de alltså torskade med 0-12...), vi har gjort färst antal mål, skjutit 3e färst skott, sämst skottprocent, sämst pp, näst sämst bp och sämst räddningsprocent.
Undrar om han själv får ihop det? Kanske Brynäs i år igen mäter egen statistik där allt ser superbra ut? Om laget är så bra, vad är det som är fel?
Säsong efter säsong, år efter år, alltid samma skit med Brynäs.
Undrar om han själv får ihop det? Kanske Brynäs i år igen mäter egen statistik där allt ser superbra ut? Om laget är så bra, vad är det som är fel?
Säsong efter säsong, år efter år, alltid samma skit med Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härligt att se Sigalet styra pp. Sjukt bra.
Hahaha, Sigalet lyckas alltså fippla ut pucken till en skaikspelare och hinner dessutom in och skymma Ersson.
Hahaha, Sigalet lyckas alltså fippla ut pucken till en skaikspelare och hinner dessutom in och skymma Ersson.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sigalet måste vara en av de största floppar vi sett. Vilket säger en hel del tyvärr.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Om Dackell eller Sundlöv(vem som nu bestämmer) såg intervjun med Rödin efter andra perioden måste de ge Sundqvist foten. Har aldrig sett en spelare prata så om sin tränares idéer.
+ 5
Föregående · 7 · Nästa