Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Silfverkroken: Det trodde jag när TJ var tränare också. Sen kom Bulan och vände på allt över en natt.
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Den stora frågan är ju varför domaren blåser av? Helt sjukt egentligen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Personligen tycker jag det vore klockrent om det bara skulle vara för medlemmar. Fler fördelar med att vara medlem = fler medlemmar.
Varför inte köra ett en timme i veckan med öppet på kansliet för medlemmar? Gå upp och ta en kaffe, snacka lite ishockey. Tror det skulle kunna vara ett bra sätt för Brynäs att närma sig folket och för folket att få en bättre förståelse för hur saker och ting fungerar.
Varför inte köra ett en timme i veckan med öppet på kansliet för medlemmar? Gå upp och ta en kaffe, snacka lite ishockey. Tror det skulle kunna vara ett bra sätt för Brynäs att närma sig folket och för folket att få en bättre förståelse för hur saker och ting fungerar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
{8399}: "Frågan många ställer är om det var så klokt att signa MS på ett långtidskontrakt."
Tror ingen ställer sig den frågan. Det var uppenbart att det var helt fel redan från början. Förmodligen den obegripligaste förlängningen jag någonsin sett. Speciellt med tanke på vilken anledning Dackell sa att Sjödin fick foten.
Tror ingen ställer sig den frågan. Det var uppenbart att det var helt fel redan från början. Förmodligen den obegripligaste förlängningen jag någonsin sett. Speciellt med tanke på vilken anledning Dackell sa att Sjödin fick foten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
Färjestad med 9 mål hittills idag. Vi har samlat 15 på hela säsongen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
På klassiskt bottenlagmaner spelar vi helt ok framåt men släpper en rejäl chans och ett mål. Lite som MoDo det året dom åkte ur.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Undrar om Ersson är lite skadad eller sjuk eller nått?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Huge: "Att en massa gaphalsar sitter och skriker på avgångar hit och dit efter ett par omgångar skrattar man som vanligt åt, det ger mest ett löjets skimmer åt hela gästboken..."
Hur många omgångar fick Melin? Hur många fick Sjödin? Sundqvist har varit huvudtränare rätt länge nu och det ser fortfarande ut som skit.
Hur många omgångar fick Melin? Hur många fick Sjödin? Sundqvist har varit huvudtränare rätt länge nu och det ser fortfarande ut som skit.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Rumpelstiltskin: Håller med. Däremot hade jag gärna sett att han fått gå förra säsongen.
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Tänk vad lätt det är att göra mål egentligen. Bara att åka mellan backarna ju
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Skönt att vi snart får en back som kan spela PP. Sigalet är inte tillräckligt bra för att spela ensam där.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem står idag? Ersson borde få chansen några matcher nu. Ser så fin ut där bak. Löjligt följsam.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
16 min in i en tredje period där vi måste gå för det har vi alltså skjutit 1 skott på mål...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Apropå hela den här diskussionen. Känns det inte märkligt att hålla på två olika föreningar?
Själv håller jag på Brynäs och inte några andra. Vi spelar fin fotboll nu och ångar på mot kval till 3an.
Själv håller jag på Brynäs och inte några andra. Vi spelar fin fotboll nu och ångar på mot kval till 3an.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brodecki är ju en perfekt spelare i den ishockeyn Brynäs säger sig vilja spela.
+ 7
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
xxx BIF xxx: "Ja, fråga judarna, liksom.."
Oerhört bra poäng. Trist att man inte kan tycka att någon är bättre heller. Har många många år tyckt att Brynäs är Sveriges finaste förening och bästa ishockeylag. Men det är just såna tankar som spårar ur i en förintelse. Att "vi" skulle vara bättre än någon annan... hemsk tanke, alla är lika mycket värda. Det gäller både ishockeylag och människor.
Varför kan man inte bara ha en stor grupp spelare som 14 lag, som inte har varken namn eller anknytning till en plats, blir tilldelade inför varje match. Ingen poängräkning såklart för då smyger de onda tankarna om att vissa är bättre än andra in.
Och tänk på domarna som alla hatar, konstigt att dom inte behövt åka på läger än. Träningsläger alltså.
Oerhört bra poäng. Trist att man inte kan tycka att någon är bättre heller. Har många många år tyckt att Brynäs är Sveriges finaste förening och bästa ishockeylag. Men det är just såna tankar som spårar ur i en förintelse. Att "vi" skulle vara bättre än någon annan... hemsk tanke, alla är lika mycket värda. Det gäller både ishockeylag och människor.
Varför kan man inte bara ha en stor grupp spelare som 14 lag, som inte har varken namn eller anknytning till en plats, blir tilldelade inför varje match. Ingen poängräkning såklart för då smyger de onda tankarna om att vissa är bättre än andra in.
Och tänk på domarna som alla hatar, konstigt att dom inte behövt åka på läger än. Träningsläger alltså.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Satan. Söderström var det absolut roligaste som hände förra säsongen och stundtals det enda som fick mig att vilja fortsätta kolla på skiten. Fan också.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Jag är nöjd med resultatet Sundqvist fick. Men spelet... förmodligen det tråkigaste spelet jag sett Brynäs spela.
+ 8
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
På förhand hade jag hellre sett Rensfledt än den nya kanadensaren.
Hoppas verkligen att jag inte känner samma i november.
Hoppas verkligen att jag inte känner samma i november.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Scott är bra och hade varit nöjd med honom. Känns som en trygg värvning. Scott känns även som en karaktär som kan driva laget,något vi saknat som sjutton sista tiden. Rödin, Scott och Danielsson, där har vi spelare som kommer driva!
+ 4
Föregående · 8 · Nästa

Rödin uppenbart ironisk om hur vi stänger mittzonen, eller?