Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 192 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Jan-Erik :
Känns som en spelare med väldigt bra fysik, och en uppsida men inte sett så mkt av honom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Tycker man fått det intrycket hela tiden.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Har du Någon koll på nuvarande J20/J18 någon som sticker ut?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modano:
Minns han som är rätt smart spelare, inga direkta spetsegenskaper men städade bra.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Strömgren måste ju verkligen känna så där från en plats i A-laget till en att få lira andrakedja i Rögles J20.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Niederbach kan jag köpa spelade mkt i J20 förras året plus en 7-8 min i a-laget att han försöker iår känns naturligt. I nuläget får han kring 3-4 min känns inte jätteoptimalt inför nästa säsong. Särskilt då nytt kontrakt skall skrivas

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Tänker så här
Bernhardt- Ingman
Hasa - Näsen
Wahlberg - Folin

Gediget

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Jäss även en Oliver

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Tycker vår nuvarande backbesättningen är rätt så bred, gissar att Dahlroth rör på sig om Ingman kommer

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Skall tydligen finnas lag i både SHL och hockeyallsvenskan. Västerås lär vara på.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Känns som att Ingman skriver på för oss, såvida inget av de större lagen vill bredda.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Det rör på sig idag

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Jo men dels tror jag HV ligger bättre till om vi talar allsvenskan, men det rimliga är väl SHL.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
jessy:
Jaha hört något? Inte orimligt då det lär finnas en relation med Aaro.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Men kanske behöver vi fysik.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Tagit upp tidigare men Tim S verkar ha det segt i Nordamerika tror han skulle passa in väLdigt bra i vårt
System.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Sista april


MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
💪💪💪

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Randy Marsh:
Ja med tanke på Woods intervjus så förlängning kanske?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Randy Marsh:
Kung som svarar NHL 22 😀

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Sorry men din åsikt i frågan räknas inte 😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
JoseGonzales:
Den kittlade åsnan är er sillychef!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Chef om du sätter den bror

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Då hoppas vi på den, hur är han som spelare? Slitvarg? Tekniker?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Kallar perioden 30/24. Trettio poäng på tjugofyra dagar mäktigt.

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Sanny nämnde honom tidigare som ett alternativ för oss om nu ni släpper.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Jaha men det behöver de.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
TickledDonkey:
Tycker isåfall vi skall försöka kolla om vi kan ta William E från dem.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{8399}:
Tycker inte det är så farligt, man får leva med det bara att vara skicklig och hitta nya.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Får säga att jag uppskattar att vara ledig på vintern mer än på sommaren. Apropå absolut ingenting!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Gissar att man kommer försöka förlänga med Woods

MoDo Hockey > Sv: Silly season
MoDoNörden:
Samma här, vilket gör att man lite börjar tappa intresset nu under grundserien

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Är Carl Jakobsson petad eller skadad?

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
2pac- Changes en 90 tals dänga

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Glömde styf

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bössa 68:
Slog ett snabbt öga på EP och alla utom MacM/Woods/Dahlsroth/Tikkanen har kontrakt över nästa säsong. Går vi inte tappar vi såklart spelare men oavsett så har vi gjort det vi kan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:
Hela 12 sekunder på Niederbach

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Esox:
Färjestad borta.... du jag Icing-Ove och Puffe i en bil

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Kanske DIF ligger närmast till för Östman

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Lugnt missförstod!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Vi kan stanna där, vill man fortsätta finns det andra bra forum för det.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Det var inte så snällt skrivet

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Karlins Lag
Vinner alla slag

Nä nu får domarna sluta
Har de av det korrupta förbundet fått muta

Motståndarna har en försvarvägg börjat mura
Men MoDo kommer lura

Vi har producerat massor till NHL
Dags att nå SHL

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag är nöjd här för min del, och bjuder på ett gilla!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Ja det bör väl vara lämpligt men förhoppningsvis påverkar inre first aid kits folks beslut, men man kan aldrig vara säker 😂

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Samtidigt kan det kanske vara bra att blanda upp lite, tänker att vi inte vill ha alla på samma ställe utan utsprida. Självklart kan det skapa frustration men jag alternativet kanske är värre. Att placera ut socialfall är inte det enklaste, ingen vill ju ha dem i sitt område.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Om bandet själva inte vill förknippas med det är väl korrekt måste finnas artister som vill förknippas med dem. Alternativt använd originalet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Förresten förtydliganden ang 3 tänker mer bostadsområden som sådan dvs yttre skötsel snarare än inre dyra renoveringar men nu skall jag sluta med det ni andra får fortsätta lite till.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Enig ang bostäderna läge för nytt miljonprogram, tråkigt nog frodas ekonomisk brottslighet i sådana projekt men det får man kanske ta. Nä anekdotisk bevisning är sådär håller med.

Tillägg - historien du berättar behöver en kontext, det blir svårt att kommentera dels utan att känna till de exakta omständigheterna i fallet men vi säger att förfarande är bedrägligt, då blir nästa fråga hur vanligt är det.

· 192 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE