Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 210 ·
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson:
Tänker att vi kan försöka oss att trycka ner lite 5or med truppen på plats

Svenningsson- MacM - Woods
Wahlberg - Näsen

Kör Wahlberg här istället för Bernhardt blir lite framtungt annars. Tror Svenningsson med sin förmåga att fästa pucken i anfzon kan passa bra här. Men kan se att Aagaard/Modigs också funkar.

Aagaard - EJK - Modigs
Bernhardt- Folin

Ohlsson - Vigge - OP
Dahlroth- Hasa
Skulle vara intressant att se vad OP/Vigge kan göra offensivt. Här får Hasa utrymme att vara kreativ

Sylle - Max T - Lindewall
Går att byta Lindewall/OP också

Men tycker det blir rätt bra bredd och spridning på spelartyper här.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Christensen:
Ja eventuellt

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Tycker vi har en väldigt bra åldersstruktur på vår trupp, många spelare mellan 22-27

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Vi får mkt variationsmöjligheter nu

X - MacM - Woods

Kan se rätt många gå in och passa bra i den linan, utifrån hur Woods/Macm beskrivs

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Ja gillar den.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Slänger in en bubblare

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Gradin skall vara gäst och har en god nyhet så Timashov är klar då.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Rätt ok, tror han tränat lite

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}:
Tycker det ser spännande ut.
Nycklar som jag ser det på Fw-sidan
Lindewall- Kan han redan nu bidra i allsvenskan dvs ta en 13-14 minuter och hjälpa med lite poäng då och då.
Vigge - Hur hög klass hålla han.
Svenningsson - hur mkt kan han lyfta poängmässigt kontra för säsongen. En hel del tror jag

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Tycker inte man kan peka ut någon här, visst ett individuellt moment men likväl kunde någon annan satt sin eller Hedvig ha räddat en till.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
OS är över, hade unnat damerna ett guld i fotboll. Tycker de spelar bra, men svårt med svepningar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Signature:
Karlin själv hävdar att han inte är så destruktiv, men jag gissar att vi kommer gå in för att sabotera när det är läge. Backsidan ser harmonisk ut, tycker själv det saknas två producerande forwards för att vi på allvar skall kunna utmana men återstår att se. Förhoppningsvis kan Wallin ta vid där han slutade senast

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Signature:
Karlin själv hävdar att han inte är så destruktiv, men jag gissar att vi kommer gå in för att sabotera när det är läge. Backsidan ser harmonisk ut, tycker själv det saknas två producerande forwards för att vi på allvar skall kunna utmana men återstår att se. Förhoppningsvis kan Wallin ta vid där han slutade senast

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja det har jag trott hela tiden sedan vi plocka in Vigge som 3 center

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Signature:
Persson - Ljunggren - Bittner
Mcintyre - Maketinac -Wernblom
Utöver det har man Yhomasson och Carlsson på fw sidan, skulle inte blir förvånad om alla dessa forwards kliver över 25p en 4-5 kliver över 40. Då blir man farlig, frågetecken kring målisarna men verkar ändå stabilt kanske någon back till men håller dem högre än VlK

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Har inget emot att man använder sina lån, men i ett lagbygge fyllt av sprickor är det förstås skitsamma.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Jacob Olofsson verkar ligga långt ner på mångas lista på HS. Skulle gärna se honom hos oss, plats skall vi nog kunna ordna.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Angav Adam mig som källa?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: fast ändrar mig bänk är helt klart mer status än maraton....


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
EJK/Folin/Sylwander. Ser gärna Aagaard personligen

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Tror Folin kan hota

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Nästa vecka kanske vi får veta vem som tar mest i bänkpress i truppen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Pumpan tyckte det vart trist att lira i SHL

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov:
Apropå den spännande vänsterskytten. Denna killen skulle tydligen kunna tänka sig allsvenskan tidigare.

Ps - Adam ange nu HS som källa om du skriver detta i sexpressen.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Jo så är det säkert och det är Hedbergs andra år så den faktorn finns men tittar man bara på laget så tycker jag det ser bra ut särskilt anfallssidan.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Modoit i Umeå:
Guld-Adam

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Mora har en på förhand en väldigt stark och djup fw sida. Visserligen tappat Ludvig L men fått in Maketinac och deras NA killar ser spännande ut. Visst vår backsida känns välkomponerad med MoDo-glasögon, men Mora känns som helhet djupare än vårt lag iaf för tillfället. Bra att Lindewall får en rejäl chans men tror vi kommer ta in två forwards reaktivt snabbt om han inte visar sig hålla.

Ang backsidan så har de fått behålla stommen så skulle gissa att de börjar där de slutar, Axel B skall ha haft SHL -intresse så de blir ett bra tillskott.

Utöver det så har de Hedberg som verkar kunna hantverket som tränare, iofs bara en säsong hittills men tror inte det är en slump.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700:
Han har säkert kommit på det ryktet härifrån 😂😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Zup:
Om jag inte minns fel brukar Palmberg in ligga hela vägen ut mot kanten och lite högre, kanske man kan kör en sådan lösning med Näsen.
Sen tror jag mkt på Aagaard på en kant men det är jag nog kanske ensam om innan säsongen. Gillar uppställningarna

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Saleva:
Delar den tror alltid vi går upp ibland tappar jag hoppet i november ibland i Jamuari😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Du har mitt stöd tycker du skriver rätt kul dessutom, några rätt legendariska citat.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Men har man inte gjort läxan denna säsong? Grannens grabbar som får plats är Max T och Oscar P, varav Oskar samlat ihop till det i en fjärdelina i VIK. Nu utgår jag iof från att man tar in minst 2 fws till

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Satsar ett flak Nocco( smak blodapelsin) på att vi går kommer gå upp nästa år.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:
Ja Bitten är min favorit också, bror hans har varit i Sverige. Men känns som han ändå kan ha chans på NHL


MoDo Hockey > Sv: Silly season
MorganaLefaey:
Inte jättemånga högerskyttar kvar ute på marknaden om vi talar om kontraktslösa spelare, tunnas ut även rejält i AHL. Tänker spelare som ligger kring 0,5-0,6 och neråt som ev aktuella.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo:
Oavsett hur det var så skippar vi den typen av ryktesspridning/spekulationer här.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake:
Mathias Trygg

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Definitivt skulle vara en riktig hårding 😂😂, Nicklas Torp i defensiven.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Wallinder
Niederbach
I J20 inte så illa. Tyvärr lirar de in här

Leksands IF > Sv: Silly season
mattias - 74:
Svårt men tror din 7-8 kommer vara lite högre

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Apropå ingenting så har vi Helmer Styf och Jeremias Lindewall iväg på landslagsuppdrag i J verksamheten helt ok.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Smurfen:

Bernhardt - Folin
Wahlberg - Näsen
Dahlroth- Hasa

Om man nu vill blanda

MoDo Hockey > Sv: Silly
JanneG:
Tycker han har potential som han inte riktigt får ut, bra med puck och trygg i passingarna men lite svag defensivt och kanske även lite skridskosvag utan att vara dålig. Låser tråden, du kan posta inlägget i ”apropå ingenting” så får du säkert lite mer svar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Aha kan tipsa om gymmet här i Sundsvall annars tydligen vaccinerar man här på kvällarna.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Det lät iaf i ÖA som att han skall stanna iaf denna säsong.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro:
Någon som vet när vi återsamlas är det den 9 augusti?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Han har en rätt ok poängskörd så borde kunna få vara kvar

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Kanske något som kommit nyligen för det låter som Gradin räknat in honom. Kan ju också vara en felskrivning

· 210 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE