1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507791 inlägg · 4189 ämnen
3038560 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season
Costanza: Jag och Leffe kommer bada i kloakerna om Modo avancerar till SHL.

Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: Håller med dig. Ser ingen satsning. En köttagrupp utan spets kan nog alla skriva under på. Fattar inte varför. Ger gärna junisar grym speltid men truppen är ju torr.

Sv: Silly Season
Costanza:

Har dom fortfarande postorderbrudar där?

Jag måste kolla om Coop kan ordna större Instabox fack där i butiken... Jag litar inte på Bringkillen!

Han ser för bra ut... Och han pratar flytande Ryska och Rumänska

Sv: Silly Season
Costanza: Karberg är ingen spelare för nån toppkjeda.
Tre klass måste in ytterligare.
Det gäng som finns på pappret nu är , med nöd och näppe
topp sex.
Kanske är det så att Modo nöjer sig så, inga ambitioner att nå SHL, denna säsong.
Låååångsiktig strategi uppenbarligen!

Sv: Silly Season
Silly: Jag köpte Office 365 livstid på AliBaba för 15 kr. Jag kan rabatter!

Sv: Silly Season
Frontschwein: 93% finishing. "En energisk forward som sticker ut genom sin effektivitet i avslutslägen."

Sv: Silly Season
Janne G:

Det var inte pengarna...
Det var Pappa..
Att göra resan ihop...

Samt några kompisar i Laget...

Sv: Silly Season
Janne G: Verkar vara en kanonkille. Hon vill visa upp Höga Kusten i höst. AIK verkar ha bättre lag än MoDo, men det får man ta i dessa tider.

Sv: Silly Season
Janne G: Jag har hört att ni slantade upp betydligt mer, men han ville representera MoDo i alla fall en gång i sin karriär och spelar princip för en burk surströmming.

Sv: Silly Season
Costanza: då har hon hittat rättkul att höra

Sv: Silly Season
Gavelo: fast vi har ju inte en balanserad trupp. Ingen vettig center, ingen renodlad sniper av högsta klass och ingen pjäs som kan styra ett pp från forwardposition.

Juniorerna är i dagsläget vassaste vapnet men hur fan ska dom kunna stoppa såna som Björklund tex.

Däremot har vi en massa tvåvägsspelare som bara blir äldre och äldre .

Vi har hockeysveriges överlägset SÄMSTA back I andra eller första backpar som kommer förstöra alla pp igen.

Det måste in TRE forwards av fitzgeralkaliber för att bli nåt att räkna med , men vi kommer få en oprövad kompis till yoon så han har nån att hänga med tills han lessnar

Sv: Silly Season
modomille: vi ville ha honom till ett betydligt lägre pris än ni slantar upp, hinken har deg

3038560 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB