Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Det verkar ha framkommit kritik för att han inte är lika påslagen varje match och ibland försvinner ur matchen eller fuskar lite i sitt ansvar. Det jag läste var att det var en anledning till att han inte gick ännu tidigare. Han har definitivt talangen för att bli riktigt djävla bra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Övriga ord som sades om Elton av experten i studion inatt:
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker OP blivit lite för kaxig igen. Som att han tycker sig vara bättre och mer cool än han är. Han ska tillbaka till att bara jobba väldigt hårt och agera som den fjärdekedjespelare han är. Spela Allan genom att stanna kvar när is maskinen ska åka ut och sådant passar inte. Han är inte Schremp...
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan se det framför mig. Stanley Cup-final och OP sitter i omklädningsrummet med krigsmålning och käkar surströmming!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: TV-experterna på ESPN kan också hockey. Uppmärksammade MoDo som en legendarisk talangfabrik direkt när Elton valdes.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: LA trodde verkligen på Adrian hela vägen och de kan alltså hockey.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Senast vi hade en spelare gå i förstarundan så var det just Adrian Kempe. Full circle!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Skönt för killen. Bra klubb och skön stad. Får hänga med Kempe. Nu slipper man lyssna på papegojorna i TV därborta. Drygt..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Nu kan man gå lägga sig äntligen! Go natt alla tappra uppesittare!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stort grattis till Elton som just valdes av Los Angeles Kings som nummer 19 totalt!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Horklubbarna fattar ju inte att Herman är bäst! Jag kan hockey!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Inte ovärdelöst att man väntar 5 min för att ett lag ska välja + intervjuer och skit för att behöva vänta ytterligare tre minuter när ett lag trejdar till sig ett val.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: fulstream + sdpn (The Steve Dangle Podcast) livestream på youtube för reaktioner och snack mellan alla val är hur jag ser draften i natt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kör SportsNet nr 11 nu via OnHockey.tv. Det är ju bara MoDoiter som vinner poängligan i slutändan ändå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: finns som sagt flera youtubekanaler men nu bröt Trump in med nåt tjöt om crypto
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Finns vissa som livesänder med reaktioner på Youtube. Men sändningen går via abonnemang på Viaplay tyvärr. Och är jäkligt utdragen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Draften är igång nu. Man har hunnit med 7 val. Sportsnet tippar Elton gå som fjortonde spelare
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Hittade nu att endast fem stycken har draftats än så länge. Men varför kallar NHL Frölunda för ett 'amateur team'?
Hahaha, vilka högfärdiga jävlar ändå - och då hatar jag Göteborg och alla deras emos och popsnören. Skärpning nu, jänkare!
Hahaha, vilka högfärdiga jävlar ändå - och då hatar jag Göteborg och alla deras emos och popsnören. Skärpning nu, jänkare!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Extremt pinsamt när Justin Bieber annonserar Torontos val av McKenna. Måste varit ruggigt hög.
+ 1