Silly: Rätt skönt att vi ligger lågt och får in 2 nya spelare. Känner ändå bättre vibbar för säsongen som kommer. Publiken i Ö-vik vill se ett köttande lag som vinner. Skiter i hur snyggt det ser ut.
+ 1
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.