thebigmodogoz:
För att de som vet kanske inte hunnit läsa din fråga ännu? Att upprepa frågan tre gånger på en timme gör det inte troligare att någon svarar.
Men som svar kan du få att det inte användes någon igår. Men det innebär inte att man inte kommer ha en under serien.
Är ni medvetna att man känner Bossen i Övik, sedan att han vet hur man klär sig är också en fördel. :-)
ps/ Tror inte det har funnits någon schystare Polis någongång på bortaplan. Rätta mig om jag har fel är inte han säkerhetsnsvarig på SBA nu?
shinzawai:
Anledningen är väl att de platser som man reserverat för försäljning av säsongskort i samband med helgens öppet hus, nu är släppta till lösbiljettsförsäljning.
Just nu håller man i arenan på att montera sargreklam och reklamspotarna sätts upp i ljusrampen. Ännu, efter fyra veckor, har dock reklamen på resultatservicen inte kommit upp så de ställningarna lär väl stå kvar även på torsdag.
Paddan: Nu är sargreklamen ditsatt, det finns iofs några lediga luckor. Dock var den där tjocka plasten, som såg ut som nåt slags skydd, kvar på sargen så det skall nog bli så.
Rullreklamen var klar i ena kurvan (ståplats/spelarbås) och under montage i andra (restaurang/spelarbås).
På tal om inget så undrar jag hur bra sikt det är på rad 1 i arenan? Se länken nedan för bilden.
Paddan: där ser man, det betyder alltså att:
1. Du är av rasen maper'n.
eller
2. Jag sitter och ljuger mig blå.
3. Min chansing var helt fel och jag skall skämmas för att jag har så dålig koll.
thebigmodogoz:
Men seriöst, hur många gånger kan man fråga den frågan?