JoJo2613: Sanning med modifikation det där, fanns spelare men man hade väl helt enkelt inte råd eller ville betala något dyrt pris. Kommer säkert sluta med man chansar med Josh och så går det åt skogen och sedan är säsongen över.
Robin Ztorken L: Största misstaget var att välja Aik visst dom kom sist men alla vet ju hur det är att spela på ett fullsatt Hovet det är en jävligt svår bortamatch. Domarna är lätt påverkade med.
Dundee: Jag hade velat ha mer energi i båset. Alla tre tränarna är tysta analytiker och ingen går runt och slår spelarna på axlarna/benskydden för att väcka dem. Hellkvist var riktigt bra på det, men nu är det tre begravningsentrepenörer som ser sura ut bakom bänken.
NuMo: Vi har inte varit bättre än AIK , någon match hittills man kan tro att dom vann serien och vi var sista lag in i slutspelet. Vi är faktiskt inte bra just nu. Detta kan sluta illa om Karlin får ordning på spelet. Vi är bedrövligt dåliga för tillfället, spelet stämmer inte någonstans för stunden
Sedan måste jag ge Hinken lite kritik med varför man ej valde att säkra upp en målvakt och en center nu när Josh aldrig verkar komma tillbaka bara svammel från Modos sida. Nä där skulle han gjort något bättre, kan bli väldigt dyr köpt det här att man ej agerade.
Tarasov: Ja så är det ju, jag anser fortfarande att säsongen som ställdes in hade vi det absolut bästa laget. Och den stora chansen att gå upp. Allt från målvakt till forwards var grymma.
jonsson: Borde tagit timeout för länge sedan. Var djävligt uppenbart. Får hoppas att vi kan komma igång i tredje, för den här perioden är bortkastad och man gör ingenting för att få energi till gruppen.
NuMo: Är ju en blandning det där Aik spelar jävligt aggressivt med och det klarar vi ej av att hantera. Fel pass och felbeslut hela tiden från våran sida. Tycker det är rättvist Aik leder denna period är Aiks helt och hållet sköljer över oss.
Vi har bestämt oss att vara i egen zon och jaga puck och dutta på den när vi får chansen.