Nikki Nine: Har vi vunnit nån "sexpoängs"-match denna säsong? Det känns inte som så i alla fall. Och de gånger resultaten går med oss så loosar vi alltid känns det också som.
spud: Nej det är fanimej en skadal att det ska få gå till så i en proffsliga. Det var en av de absolut sämsta domarinsatser jag sett i hela mitt liv. Madsens utvisning som det tydligaste exemplet och även den som med följderna avgjorde matchen.
Poffa: Nä, men vi kan mycket väl komma att förlora en poäng pga det här, jag ska försöka glömma den så snabbt som möjligt, så att den inte finns kvar i medvetandet på kvällen efter att omgång 55 har spelats.
Björn W: Ja det innebär att klockan stod och Susse fick sitta för länge. Summa sumarum, TIK bjöds på extra PP och ett mål, vi får mindre tid att ta igen det hela på. Grattis.
Salle: Det är ju inte första gången ikväll heller, men priset tar ju tomten i sekretariatet som inte tycks tro att vi hör allt han säger. Hyfsat skyldigt tonläge.
Poffa: Javisst jag kan inget om hockey,och du har ett kunnande som inte är av denna värld,ber ödmjukt om ursäkt,jag blev lite besviken bara eller rättare sagt jävligt besviken när man släpper 2 mål på 27 sekunder.det är väl därför det häringa forumet finns för att skriva ut sina känslor.
Och de gånger resultaten går med oss så loosar vi alltid känns det också som.