Berka: Friläget som Timrå fick föregicks av en otrolig hakning när Tolsa försökte avsluta. Det blev pannkaka av allt och plötsligt så kunde Timrå slå genomskäraren. Jag skulel gärna se den hakningen en gång till. Det såg inte klokt ut, men å andra sidan var jag frustrerad över att Tolsa inte passade någon gång i stället.
NuMo: ok.. ja de va ju synd att inte tolsa lyckades avsluta eller fick utvisning med sig i de läget! Styf känner jag så jag komenterar inte hans spelsätt, men jag vet hur han spelar sen tiden då jag spelade med han.. (inte i tik)
1. Nej, varför skall vi vara nöjda bara för att du vill det?
2. För att Styf spelar hockey i ett lag och jag kan därmed ha en åsikt om honom. Jag däremot spelar inte ishockey och är inte en officiell person på något annat sätt heller, så därför kan jag inte vara ett pucko på HS.
Ambroo: Ja det såg du väl ett lysande exempel på för någon minut sedan. De enda gångerna ha törs ges sig på en spelare är när han får hoppa på dem bakifrån. Den här gången låg dessutom Tolsa, så då var extra aggresiv. En patetisk figur.
NuMo: Vill och vill... Jag tycker bara att det gnälls i tid och otid, men det genomsyrar ju iofs hela förening och dit hör väl även supportrarna till viss del.
Ge mig ett riktigt svar istället. Varför är han ett pucko?
NuMo: Det är väl en situation det, men överlag då? Jag såg bl a en fullständigt briljant passning som ledde fram till 1-2 målet... Så helt jävla puckad kan han ju ändå inte vara?