wap.hockeysnack.com Poffa: Du missar matchen till att börja med eftersom du somnar före det börjar, s dan så har du inte rengjort ölpumpen och då åker du på en riktig släng av "Montezumas hämd". Förresten har statens censur lagt ner din blogg?
Gidde: Äh, Poffa är konsekvent som en feminist. Allt han säger ska ses som ett inkonsekvent ställningstagande som bryter mot all logik och sunt förnuft. Annars är han trevlig, Bombmannen Poff.
Lunch, sådan lyx har jag inte tid med, här blir det midsommmarflytt för hela slanten. Som tur är har jag dock sålt nästan alla möbler i Umeå, så det bör förflyta relativt smärtfritt.
Om 5 timmar hämtar taxin en igen. Mot Skövde denna gång. Men Scandic har ju fri surf på sina hotell så jag är nog online i morgon kväll och då vill jag ha en rapport från årsmötet.
Med lite tur åker de flesta andra till stranden när det är såhär fint väder. Fast det gör egentligen inte så mycket om alla åker till IKEA, i nya IKEA får man plats.
Äh, det luktar skunk hemma också, efter att Per slängde in en filt som var neddränkt i någon sorts olja till bilen i en tvättmaskin med lakan, handdukar, badrumsmattor m.m. Eller, det luktar typ surströmming.
Det enda jag har sagt är att jag kommer att bli väldigt ledsen om det visar sig att lukten aldrig går ur. Han är ju kille, man kan inte förvänta sig att han ska kunna räkna ut vad som händer i en sådan situation förrän han sett resultatet.
Poffa: Du missar matchen till att börja med eftersom du somnar före det börjar, s dan så har du inte rengjort ölpumpen och då åker du på en riktig släng av "Montezumas hämd". Förresten har statens censur lagt ner din blogg?