Kristianstad - MoDo 22-12-02
« Föregående · 2418111 · Nästa » Till forumet
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Robin Ztorken L: Näsén är så djävulskt bra. Två assist och har dessutom varit grym defensivt, räddade bland annat 3-mot-1-kontringen.
+ 5
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Keriksson: Bernie åker omkring och ser ut som Barbapappa, lite halvloj och slö.
Han är för skön, det skottet han har är världsklass, för att inte tala om spelsinnet.
Han och Nässen...😀😀😀
Han är för skön, det skottet han har är världsklass, för att inte tala om spelsinnet.
Han och Nässen...😀😀😀
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Vikingen: Ganska onödig, mycket frustration, verkar inte ha resulterat i något dock
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
jonsson: Det enda som det kunde varit var en touch på Aagaards höga klubba. KIK spelaren påvisade det. Men reprisbilderna visar ju att den går rakt in.
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
jonsson: Man kan aldrig veta vad som döms bort eller inte i denna serie tyvärr
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Om det här är vår lägstanivå får ni kalla mig imponerad. Det lär väl visa sig, men vi har inte spelat bra och leder ändock matchen.
Jag hoppas nånstans att det här är vår lägstanivå. :-)
Jag hoppas nånstans att det här är vår lägstanivå. :-)
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Helvete kik-spelaren hänger ju på MoDos dito utan att ens domarn funderar på att vifta med armen uppåt
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Robin Ztorken L: Också väldigt impad av Nygren så här långt. Pissdålig match överlag, men Nygren får i alla fall visa vad han går för. IFK Nyland räddar MoDo.
+ 3
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
MoDo har 10 raka, och folk gnäller som småkärringar på detta forum ändå, man kan ha dåliga dagar med i Hockey!
+ 18
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
MODOJohan: jo men laget i övrigt bevisar spysjukans realitet/ kolla hur sämst modo spelar....
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Confusius: Vi är ju i det närmaste utspelade men Nygren håller oss kvar i matchen
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Grabbarna är inte snälla mot Nygren hittills. Dags att höja tempot nu!
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Känns som så fort modo är i zon så är det en missil påväg att ta pucken eller att få bort pucken så det inte blir några ytor överhuvudtaget.. Men modo lyckas inte göra någonting åt KIK i defensivzon? Detta känns ovanligt men kanske är fulhockeyn som KIK spelar är så oerhört effektivt mot modo
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9682}: Tur Grenen är med ikväll, slarv och puckar på grillorna. Marre slarvpelle på blåååååå
Dumpa pucken och jobba bara.
Dumpa pucken och jobba bara.
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Nucky: Fullt förståeligt efter magsjuka, man blir helt dränerad.
Tycker Nygren varit riktigt stabil hitills.
Tycker Nygren varit riktigt stabil hitills.
+ 3
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Nucky: ja Josh är blek, vi får bara slå ifrån oss i andra, Nygren överraskar hittills!
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
MoDoNörden: MoDo åker runt och petar!!!! Blir faan galen att de inte kan spela fysiskt.
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Klubborna går i ett hos Kik-spelarna som nå slags missilsökande radardon. Har vi varit maken till mer ihopslag med klubbor någonsin? Det smäller mer i klubborna än i sargerna
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Nucky: Ser ut som att han är den som blivit mest påverkad av sjukdomen. Inget tryck i åkningen och nonchalanta beslut.
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Bössa 68: Han planerar väl som bäst hur han ska hacka på MoDo i nästa paus
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Confusius: THEEEEEEOOOOO!!! Men vem slog passet, var det Fohlin??? Rena Gretzky-fasoner!
KIK är otroligt svårspelade, som väntat.
KIK är otroligt svårspelade, som väntat.
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{10015}: Marenis ser lite seg ut i vissa lägen, men gör ett fullgott jobb i tredje, så sluta hacka. Laget har bra bslans och ser roktigt bra ut i år, men risken finns alltid att man blir bekväm. SSK ser ut som en allvarlig utmanare, och Djurgården har ju massor av rutimn och kvalitet i laget. Tror vare sig att dumpning av Marenis eller att få ”hem” Sam är undergörande, det gäller att trumma på med LAGET, vilket är bättre än någonsin sedan vi åkte ned i HA
+ 4
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{10015}: sitter ngn meter från där op blev sänkt. Såg ut att ta i huvudet men tog sig för axeln.
« Föregående · 2418111 · Nästa »