MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2694929 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är väl inte omöjligt att några är en bra bit från toppform pga sjukdom. Ohyggligt märkligt att inte kommentatorerna funderar i de banorna. Eller vänta. Det vore väl för svårt för dem att räkna ut?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Skellefteås frånvarolista är inte rolig, saknar tre ordinarie backarn
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Att Skellefteå slänger in Vuollet i förstakedjan med Lindberg rakt in i hetluften i första finalmatchen, gör att jag unnar dem ett guld. Otroligt beundransvärt!
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ben Perrault: Känns solklart i min bok.
Skellefteå är ett föredöme för svensk hockey!
Man tar fram juniorer på löpande band och får dom att prestera i A-laget år efter år, sen är man tydliga med att man aldrig betalar några överpriser eller löner till sina spelare, det har blivit mer en ära att representera klubben.
Det är väl nästan motsatsen till vad Rögle står för just nu.
Skellefteå är ett föredöme för svensk hockey!
Man tar fram juniorer på löpande band och får dom att prestera i A-laget år efter år, sen är man tydliga med att man aldrig betalar några överpriser eller löner till sina spelare, det har blivit mer en ära att representera klubben.
Det är väl nästan motsatsen till vad Rögle står för just nu.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: vill minnas den som hade liiite grön nyans hade lite smak av mandelmassa/marsipan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ser att Josh passat på att fria nu när det klirrat till lite i kassan. Stort grattis till honom och hoppas de får ett underbart bröllop!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10595}: Vet inte om den finns kvar, men fanns polskt brännvinn som hette Zubrowka. Hade ett grässtrå i flaskan, något som Visenten(europas bisonoxe gillade). smakade lite som kola-skoremmar, om nån minns vad jag menar
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Kör ni inte på vodkan i stället? Jag letade efter någon rysk men kom på att systemet har tagit bort allt från Ryssland så fick nöja mig med polska dworek. Skål.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Tycker den är god liksom, sen är ju namnet kul. Arboga 10,5 eller vad den heter är ju dock vidrig.
Vi har väl varit inne på detta förut, men förutom gammaldags hembränt med finkel, är Gauffins dubbelblandning inget man rekommenderar till vänner
Sådant äckelpäckel
Vi har väl varit inne på detta förut, men förutom gammaldags hembränt med finkel, är Gauffins dubbelblandning inget man rekommenderar till vänner
Sådant äckelpäckel
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Är inte Norrlands den äckligaste ölen som finns? Alltså... Kung, Three Towns Fat, Fem komma tvåan, Falcon Export och Sofiero är ju alla delikatesser i jämförelse.
Med reservation för att minnet sviker, då jag inte har druckit den typen av fjortisöl de senaste 20 åren.
Med reservation för att minnet sviker, då jag inte har druckit den typen av fjortisöl de senaste 20 åren.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Har köpt nån jävla popcorn-maskin, måste testa den också. Knäpper en Norrland också då. Skål o God Natt alla som älskar hockey.
Kikar lite blandat på sista matchen förra säsongen och 'Gangs of New York
Kikar lite blandat på sista matchen förra säsongen och 'Gangs of New York
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Nä nu ska jag ta o slänga upp MoDo - Timrå 7-1 matchen på TVn och lägga mig i soffan med lite popcorn! Trevlig kväll på er allesammans :)
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Å då har du ändå en väldigt positiv världssyn.Är det nu Coviden ska återkomma alltså
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Är det bara jag som inte vill att endera laget av aporna eller brynäs ska gå upp.
Brynäs avancerar i princip enbart pga den där jävla fuskfallskärmen , dopad redan från start och djurgården hatar man bara så är det.
Brynäs avancerar i princip enbart pga den där jävla fuskfallskärmen , dopad redan från start och djurgården hatar man bara så är det.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{6870}: Vi får se hur det går, men 2-0 i matcher är givetvis ett bra utgångsläge. Rent spontant var Karlskoga en svårare motståndare än Djurgården sett till matcherna hittills.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: låter ju spontant annars som du skulle passa bra in i Brynäsboken på din beskrivning?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Det kanske inte är så konstigt att du blir avstängd när du försöker ”diskutera hockey och Brynäs” genom att kalla alla andra för pajasar, tjata om droger, inavel och så vidare. Om man håller den nivån har man liksom diskat sig själv från att delta i diskussioner.
+ 23
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erat: Jag tycker hela slutspelet varit ett spelmässig fiasko, hårt satsande Löven, Ssk och AIK åker i första rundan och sedan har det bara varit en transportsträcka till finalen, väl här orkar inte djurgården spela hockey och Brynäs gör vad dom skall men inte mer.
Frågan blir om det blir 4-0 eller 4-1 i matcher så ja vi kommer mötas nästa säsong, det blir skoj 👍🏼
Frågan blir om det blir 4-0 eller 4-1 i matcher så ja vi kommer mötas nästa säsong, det blir skoj 👍🏼
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff:
Alla förtjänar att bemötas med respekt. Bemöt åsikterna istället det går att göra på ett sakligt sätt. Tar man till personangrepp ger det snabbt intrycket av att man inte har några argument.
Alla förtjänar att bemötas med respekt. Bemöt åsikterna istället det går att göra på ett sakligt sätt. Tar man till personangrepp ger det snabbt intrycket av att man inte har några argument.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Ja det stämmer. Ska jag vara ärlig så tror jag att bottenstriden nästa år blir bland dessa lag.
Timrå, MoDo, Örebro, Malmö, Brynäs, HV71.
Känns som att resten av SHL-lagen är mer etablerade och har inte fått samma tapp som Malmö och Örebro till exempel.
Timrå, MoDo, Örebro, Malmö, Brynäs, HV71.
Känns som att resten av SHL-lagen är mer etablerade och har inte fått samma tapp som Malmö och Örebro till exempel.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Han är född inom den där radien på 10km från ”Gävleån”(?), helt klart…🤣🤣
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}:
När du börjar prata inavel låter du verkligen som en timråit, lägg ner.
När du börjar prata inavel låter du verkligen som en timråit, lägg ner.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Samtidigt har inte Brynäs utmanats. Svårt att veta om de inte skulle varit bättre om HA inte var så dålig den här säsongen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Brynäsarna är inte intresserade av saklig diskussion. De vill ha deras ekokammare och ryggdunkarbok i fred. Det får vi acceptera!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: 🤣 satan vad ni hugger direkt! Hoppas vi får mötas snart igen!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Du måste växa upp och bli moderat(or) först. Sen kan du styra o ställa o blocka. Skäm inte ut vårt klubbmärke, tack
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Inget utav kvällens lag skulle slå fjolårets finalister
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erat: Ingen här hatar Brynäs. Dina enögda ögon som tror det bara. Håll dig till fakta om du ska vara här och skriva. Vi diskuterar en hockeymatch, de gjorde vi igår också när Saik / Frölunda spelade. Och imorgon kommer det skrivas om Rögle och Saik. Tro inte för en sekund att Brynäs är unikt eller att ni berör på något sätt. Vi diskuterar hockey. Grattis till segern!
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Västerås-Tingsryd är ju ändå ett derby, detta är ospännande för utombys
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erat: hoppas ni vinner jag så man kan åka till Gävle nästa år och se Modo. Inte kan en av tv4sfavorit djurgården få vinna🙈 de lär nog satsa som fan nästa år.
Nu hoppas man Saik kan sätta Rögle på plats imorgon även om man ej hejar på dem som lag.
Nu hoppas man Saik kan sätta Rögle på plats imorgon även om man ej hejar på dem som lag.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Erat: Den extrema egoismen som krävs för att tolka allt som Brynäs-hat.
Der måste krävas ett exceptionellt mjukt ego för det. Har du sökt professionell hjälp?
Der måste krävas ett exceptionellt mjukt ego för det. Har du sökt professionell hjälp?
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10585}: Den risken finns men nog löper Malmö,Hv71 och några lag till samma risk om vi ska vara ärliga?
« Föregående · 2694929 · Nästa »