MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
« Föregående · 2749794 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Bad_Brett: Brynäs är i chock nu att de släppte in ett mål mot modo😂 nu vänder det
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{7426}: Nu kan ni som stängde av efter 1:50 dra på TVn igen och visa vilken typ av supporter ni är.
Släpp ner axlarna och spela ut!
Släpp ner axlarna och spela ut!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{9315}: Inte genom att ha frivilliga träningar iaf.
När Timrå åkte på däng mot Fbk så fick dom träna ännu hårdare och sedan har dom dominerat.
Södergran är våran poängkung, vem fan såg den komma 10 matcher in i serien??!
När Timrå åkte på däng mot Fbk så fick dom träna ännu hårdare och sedan har dom dominerat.
Södergran är våran poängkung, vem fan såg den komma 10 matcher in i serien??!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Samtidigt är det väl roligare att vara ett topplag i Allsvenskan än att kämpa i botten i SHL under flera år.
Förvånad över att jag valde att kolla dagens match. Detta var iaf droppen. Tänker börja ägna mig åt roliga saker istället.
Förvånad över att jag valde att kolla dagens match. Detta var iaf droppen. Tänker börja ägna mig åt roliga saker istället.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{9315}: Man byter tränare till någon som är kapabel att ingjuta självförtroende.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
modomille: Vinner man det finaste priset man kan vinna redan innan säsongen ens börjat, ja då kan det se ut såhär.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{10015}: Ja nu h-e vill jag se att något görs! Och det måste fan vara drastiskt, i nuläget har vi ändå inget att förlora. Jag vill se bänkade s k stjärnor
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
NuMo: jag tror det sitter 100% i skallen. dom tycker precis som alla andra att dom är kattskit. ingen tror på sig själv. det är frustrerat. och tro fan det när det ser ut som det gör. hur löser man det?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
bollan123: det är så FRUKTANSVÄRT uddlöst; helvete vad trött
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{7426}: Bra att våran fina VD lämnade posten och drog hem en fin liten fallskärm på en miljon så vi har absolut noll att värva för!nnUtöver det måste Hinken avgå detta lag är så absurt jävla kasst.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Sigge: Det här är faktiskt inte värdigt.
Nu får jag en svarm på mig igen men gör en kedja med Milton och Lucas och ta upp den där stora norsken. Vi behöver få in spelare som inte har axlarna nere i jorden och som vill visa upp sig. Att Gästrin inte fick köra igen efter sin attityd och sätter han fick igång lagkamraterna i båset senast är bortom synd.
”De håller inte nivån” Okej JFK men det för fan inte resten av laget heller.
Nu får jag en svarm på mig igen men gör en kedja med Milton och Lucas och ta upp den där stora norsken. Vi behöver få in spelare som inte har axlarna nere i jorden och som vill visa upp sig. Att Gästrin inte fick köra igen efter sin attityd och sätter han fick igång lagkamraterna i båset senast är bortom synd.
”De håller inte nivån” Okej JFK men det för fan inte resten av laget heller.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Zource: Det här måste vara Eks sista match i klubben. Håller inte shl klass alls
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Bad_Brett: inte samma situation men lite "kul" sekvens. olofsson kommer på kanten, försöker spela in pucken i mitten. ja, det är ett dåligt läge och en spelare på sig.
kopacka kommer på kanten och skjuter, gör mål.
skjut!
kopacka kommer på kanten och skjuter, gör mål.
skjut!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{9315}: Börjar bli lite påverkad av att de ledande spelarna är osynliga.
Men lagkassan har jag redan nallat av. ;)
Tänkte ändå att en kreativare tankar än något annat än sparka, bänka och avgrund, skulle ge något.
2-0
Sparka Hedin!
Men lagkassan har jag redan nallat av. ;)
Tänkte ändå att en kreativare tankar än något annat än sparka, bänka och avgrund, skulle ge något.
2-0
Sparka Hedin!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Framnäs: Det är så fruktansvärt dåligt. Jag finner inga ord.
Någon från klubben måste prata. Det är av största vikt att dom pratar.
Någon från klubben måste prata. Det är av största vikt att dom pratar.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
{9315}: Tänk hur förväntningarna reduceras med tiden:
Före säsongen hoppades man på vinst
Efter några matcher på poäng
Efter ytterligare några matcher på mål
Och nu sitter jag och drömmer om att få se ett skott på mål.
Tror ni vi bryter mönster och tar time-out idag? Svar nej.
Före säsongen hoppades man på vinst
Efter några matcher på poäng
Efter ytterligare några matcher på mål
Och nu sitter jag och drömmer om att få se ett skott på mål.
Tror ni vi bryter mönster och tar time-out idag? Svar nej.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Sigge: Hahaha, sitter här och skrattar åt det jag ser. Alla kör med alibi-spelet, ingen vill ta ansvar och bryta några mönster, få saker att hända
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Gavelo: känns som ett klassiskt moment 22. ingen vill göra fel, ingen vill göra något misstag. så istället blir man handlingsförlamad
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Marrdin: Karlin vill spela en snabb hockey men vi har ju inte materialet för det. Då ser det snabbt ut som en påse skit.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
NuMo: Finns ingen som tar ansvar, alla åker över röd och slår bort pucken i hopp om att någon medspelare skall vara först på den medans man själv åker och byter
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
NuMo: ta lite av lagkassan och ta en rejäl fylla. få ner axlarna, ha lite kul.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Zource: kom precis in till tvn till slutet på första och ser två gånger om att i omställningsspelet, med flera meter ledning, så åker brynässpelare bara ikapp och tar pucken. Inte bra av ett lag som ska spela med fart. Hur ser det ut anners?:)
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Tarasov: Jobbigt att se hur det mentala spelar in. Man vet vad lite som behövs ibland för att det ska släppa.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
digitalbath:
Man kanske är ensam, men jag ser det här som en lagprestation inklusive ledarna.
Ledarna måste börja fundera på varför de normalt bästa spelarna är förlamade.
Är spelsystemets krav så stora att dessa spelares kreativitet kvävs?
Är det på det sättet måste man släppa upp lite för att få igång det.
Samtidigt så behöver spelarna ta större ansvar för att bli kreativa. De kan inte bara vara robotar som underställer sig systemet.
Lite anarki tack, från just de vanligtvis kreativa spelarna.
Man kanske är ensam, men jag ser det här som en lagprestation inklusive ledarna.
Ledarna måste börja fundera på varför de normalt bästa spelarna är förlamade.
Är spelsystemets krav så stora att dessa spelares kreativitet kvävs?
Är det på det sättet måste man släppa upp lite för att få igång det.
Samtidigt så behöver spelarna ta större ansvar för att bli kreativa. De kan inte bara vara robotar som underställer sig systemet.
Lite anarki tack, från just de vanligtvis kreativa spelarna.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Zource: Jag skrev att vi kommer ha två tre stycken som kommer ha gjort lika mycket mål som honom när säsongen summeras. Inte fem.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
modomille: Fick för mig att det var du men det var kanske nån annan medlem här som skrev det.
Om det sker så tatuerar jag in det på ryggen!
Om det sker så tatuerar jag in det på ryggen!
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Rejal: vi plockade från en hylla i Lundbyhuset på leklust.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Om man börjar klaga här kanske några spelare höjer sig. Så här är mitt bidrag: Usch vad besviken man är på årets ”spetsvärvningar”. De tävlar ju inte, vilket är helt och hållet en inställningsfråga. Har svårt att se hur en sån som Jasek ska få Olofsson att lyfta när han utstrålar mental styrka som en mjukglass. Att sedan låta Rundblad glida runt med ett C är bortom mitt förnuft. Han är helt färdig på SHL-nivå.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 24-10-14 Borta
Tarasov: Jo, men det finns inga tecken på att det kommer vända. Visst, förr eller senare kommer det dimpa in någon puck, men å andra sidan gör vi så många misstag att det inte kommer spela någon roll.
När spelarna inte klarar av att slå en passning på bladet så är det kört. Ta en ekonomisk smäll, sparka några energitjuvar, in med en ny röst i båset. Jobba med sponsorerna. Något måste göras för att vända detta, att låta det rulla på är ett chicken race.
När spelarna inte klarar av att slå en passning på bladet så är det kört. Ta en ekonomisk smäll, sparka några energitjuvar, in med en ny röst i båset. Jobba med sponsorerna. Något måste göras för att vända detta, att låta det rulla på är ett chicken race.
+ 4
« Föregående · 2749794 · Nästa »