Inlägg: 1371006
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Sawchuk: I Modo trodde jag det var glädjen och tacksamheten över att få spela hockey till doften från Domsjö...
Ge spelarna 100.000 var vid säkrad elitserieplats och låt dom veta det innan Örebromatchen. Skit i om det till stor del är deras fel att läget är som det är.
Är det någonting som brukar få spelare att ta i så är det doften av pengar.
Redigerad kommentar