Sawchuk: I Modo trodde jag det var glädjen och tacksamheten över att få spela hockey till doften från Domsjö...
Inlägg: 1371008
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
mikenomad:
Men jäklar, vad mysigt vi har med varann, i respektive fabriksdoft..
Men jäklar, vad mysigt vi har med varann, i respektive fabriksdoft..
+ 1