+ 1
Inlägg: 1371021
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Sas det nåt om varför Nagy och Pikka (och Bartecko?) inte spelade på slutet.
Nagy spelade väl inte ett enda byte sen 2+2:an för highstick?
Nagy spelade väl inte ett enda byte sen 2+2:an för highstick?
Men jäklar, vad mysigt vi har med varann, i respektive fabriksdoft..