Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
« Föregående · 1224359 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Kvällens hmpfff
| 13. TUOKKO, Marco | 27. GREEN, Josh | 58. HINOTE, Dan | |||||||||
| 4th Line | 2. WESTIN, Jens | 26. FORSBERG, Kristian | |||||||||
| | |||||||||||
| 17. MADSEN, Morten | 20. STEEN, Oscar | 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | |||||||||
| 3rd Line | 5. JONSSON, Hans | 4. MOJZIS, Tomas | |||||||||
| | |||||||||||
| 10. SKRÖDER, Per-åge | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats | |||||||||
| 2nd Line | 44. SONDELL, Daniel | 48. PIKKARAINEN, Hannu | |||||||||
| | |||||||||||
| 29. MOLINDER, Andreas | 39. SVARTVADET, Per | 19. NÄSLUND, Markus | |||||||||
| 1st Line | 18. HÅLLBERG, Per | 7. TIMANDER, Mattias | |||||||||
| | |||||||||||
| Goalkeepers | 45. MALEK, Roman | ||||||||||
| 1. SVEDBERG, Niklas | |||||||||||
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Min smärtstillare idag blir wiskey öl och vinäger chips. Samt 7 rätt på v75.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Flott ska det va! Det närmaste flott jag kommer blir nog nån fläskbit ikväll.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
MODOJohan: ska vi tro att firma, tuokko,green,hinote blir ledarna ikväll?
Stabilt med en kjedja som kan smälla på ordentligt
Stabilt med en kjedja som kan smälla på ordentligt
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Tommy Enström går in som back. Spännande att se om han har brollans kvaliteer
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Berka: Haha nej!
Hörredu vilken pissutvisning, Näslund fiskar solklart efter puck och går inte ut efter att förhindra Röglespelaren... Suck!
Hörredu vilken pissutvisning, Näslund fiskar solklart efter puck och går inte ut efter att förhindra Röglespelaren... Suck!
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Berka: Vilken chock, det finns en domare på isen! Trots 14 slashing och sena tacklingar efter avblåsning hittade han en fasthållning till slut. Han skulle varit med första minutrarna också.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
MODOJohan: tyvärr ser jag inte matchen, gumman lyckas alltid okupera tv:n för någon taskig film, så jag får vänta tills filmen är slut
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Hua vilket PP. Men vi omstädligade in den tillslut.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Berka: Hur fan tappade Madsen hjälmen? Sköt han ut den? Eller fick han hjälp av någon hemmaspelare?
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Kul. En/1/uno sekund kvar på 5 mot 3 när Rögle gör mål....
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Sen vill man ju få igång MZA-Sunny-Skröder... Dom är sig inte lik...
Hopp hopp... Molinder gör mål!
Hopp hopp... Molinder gör mål!
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Viskarn: Haha. Molinder.
Ska vi byta grejjer. Ska vi byta grejjer med varann. Ja byter en målvakt mot en ...
Ska vi byta grejjer. Ska vi byta grejjer med varann. Ja byter en målvakt mot en ...
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Zucca närmar sig Mårtensson i poängtoppen. Enligt mina beräkningar är vår "Zeeeeta" (a´la Håkan Södergren) 2 pinnar bakom Mårtensson just nu.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Wayne Gresky: Jag tycker inte svedbergs är en tavla, det är jävligt svårt att vara 100% tät, finns alltid nån lucka och då ingen av oss sett var exakt den går in tycker jag vi ska passa oss för att döma ut han.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: Håller med.
Men sidledsförflyttningarna kunde min döde mormor överträffa.
Men sidledsförflyttningarna kunde min döde mormor överträffa.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
spud: De kan även vara svårt att vara bra när man inte får någon hjälp.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Steen är så obehagligt svag i den närkampen så jag undrar om han har barnförlamning. Ta i i egen zon, för faan.
Sv: Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Poffa: Steen, Sondell, Svedberg. Lägg därtill att Sundström och Svartvadet inte är i normal standard... det finns ett samband.
« Föregående · 1224359 · Nästa »
Typiskt att man ska falla för grupptrycket