JonteD: Helt rätt en krävande tränare som kräver ALLA står upp fysiskt jobbar stenhårt över hela banan annars upp på läktaren spela ingen roll vem det är gjort tidigare. % min typ av tränare i min smak en svensk Tortorella älskad hatad av motståndare som kan BRINNA TILL HATAR FÖRLORA
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Löven och ät ägg ser inte direkt respektingivande ut. Sen är det fem sex lag som som jag tycker är ganska likvärdiga, där befinner sig Timrå i min värld. Men det vore inte hockey om inte några lag flippar och några floppar.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Ja alltså jag må vara lite pessimistisk.
Men likväl som jag förstår "experternas" resonemang kring Timrå. Så fattar jag nada över det unisona lovprisandet kring Löven. Som har ett rätt ihåligt lagbygge.
Men likväl som jag förstår "experternas" resonemang kring Timrå. Så fattar jag nada över det unisona lovprisandet kring Löven. Som har ett rätt ihåligt lagbygge.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Ja jag tror också att det kommer bli en intressant säsong. Vi kommer ligga där i mitten! Men laget ser spännande ut och är Gath rätt coach så kommer vi bli jobbiga att möta, det är jag övertygad om!
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Låter jättebra det.
Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.
Eftersom det är hans första uppdrag som huvudtränare på SHL-nivå så tror jag definitivt han kommer ha motivation att bevisa att han minsann håller på denna nivå så han kommer nog knappast sitta nöjd och lugn i båten som en del andra tränare ifall det inte går enligt plan.
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Lilla farbrorn tror faktiskt att experterna har stora fel i sin uppfattning om vårt älskade Timrå!! Gath kommer att styra upp detta lag så att vi kommer att bli förvånade hela bunten han har krav ställan som inte liknar något annat enligt en kompis till jag som är lite bekant med en kille som spelat under Gaht han kommer att krama ur grabbarna allt som jag förstår o han ändrar på de mesta om de inte fungerar enl honom o killen som spelat under honom har sagt att han är den bästa han spelat hos!! Bara lite info som jag fick till mig igår han tror att många kommer att underskatta oss men de får vi ju se när cirkusen startar!!! Ha en trevlig kväll nu hejar vi på Sverige i kväll!!!
+ 6
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Ljuv musik för mina öron! Precis den kaxighet och vision man önskat av klubben ett tag!
+ 2
Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite små uppdateringar då och då.
Sändningen från idag hittar du här (det var direkt i början som jag visade filmen):
youtube.com/live/6pAaLiAbg0M
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite små uppdateringar då och då.
Sändningen från idag hittar du här (det var direkt i början som jag visade filmen):
youtube.com/live/6pAaLiAbg0M
+ 13
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: och han poängterade att Timrå inte skulle vara en liten klubb längre! Det var dags att snäppa upp ett steg!
+ 6
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp: Intressant intervju med nya ordföranden. Känns verkligen som rätt man på rätt plats, samt att nya styrelsen verkar ha framtidsvisioner som sträcker sig betydligt längre än att bara vara med och delta.
Kul att se lite bilder från ombyggnaden i arenan. Sektion 23 såg så gott som klar ut.
Nya logerna ser ut att kommit långt, blir nog snyggt och bra, kanske lite trist dock att högläktaren inte blir speciellt hög längre, hoppas vi inte tappar publiktrycket pga det.
Nya publikkapaciteten verkar sänkas till 5400 så nu borde det bli fullsatt lite oftare och mindre gnäll över att det är glest på läktaren.
Kul att se lite bilder från ombyggnaden i arenan. Sektion 23 såg så gott som klar ut.
Nya logerna ser ut att kommit långt, blir nog snyggt och bra, kanske lite trist dock att högläktaren inte blir speciellt hög längre, hoppas vi inte tappar publiktrycket pga det.
Nya publikkapaciteten verkar sänkas till 5400 så nu borde det bli fullsatt lite oftare och mindre gnäll över att det är glest på läktaren.
+ 8
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Så är det kanske, men det tog sin modiga tid att ses som annat är en uppstickare på lånad tid.
+ 1
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: Ja, precis. Lite det jag hade i åtanke här faktiskt. Kändes som att Genborg hade lite svårare att tackla allt runtikring, sen blev han väl sjuk i samband med när han kom hem iofs. Men blev sig aldrig riktigt lik heller efter det.
+ 1