AIK - Timrå IK 2012-12-28
« Föregående · 1544989 Till forumet
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
pmN-: Det är inte bra för Elitserien om Timrås slagkraft varierar under säsongen. Det sa Helber till mig.
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Berka: Jag tror du har rätt. Var helt 100 själv på att jag kom ihåg honom som fbk:are och blev förvånad att han står som Modoit. Han har dunkla uppsåt och bör ignoreras.
+ 2
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Icing-Ove: haha va?
Svin smart...spela några få A-lagsspelare på A-lagskontrakt, spela med J20 så långt det bara gå...( tills vi börja tappa för mycket mark )
Värva spelare med bra kaliber som ska ha 200-300tusen i månaden från januari och till april.svin bra ;)
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
mikenomad: tyvärr en sådan som inte bidrar ett dugg i någon debatt här på HS!
Jävla skitväder ute btw.
Jävla skitväder ute btw.
+ 1
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
mikenomad:
Nog för att jag haft några duster med er den senaste tiden främst kring lockout frågan så tycker jag inte det är ok att hålla på som JJ gör nu här hos er.
Hoppas verkligen inte att han är modoit. Ignorera honom för det verkar vara en riktig idiot.
Nog för att jag haft några duster med er den senaste tiden främst kring lockout frågan så tycker jag inte det är ok att hålla på som JJ gör nu här hos er.
Hoppas verkligen inte att han är modoit. Ignorera honom för det verkar vara en riktig idiot.
+ 7
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Mäster T: Hehe.. jo, visserligen, men jag tror du vet hur jag menade :)
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Rytter: Tycker JJ beter sig som precis alla andra modoiter här inne efter en TIK-förlust. Ni bor säkert på samma gata.
+ 2
« Föregående · 1544989
www.hockeysverige.se/article/13882898/videll-tvingas-lamna-jugra
Värt att spotta fram de sista kronorna vi har? :)