Apropå nånting...
« Föregående · 2529128 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Skrattar av tanken att Brynäs kommer behöva åka ner till Nybro och inte Hudik, hohoho!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ok, kanske var så. Men har båda lagen gjort lika många mål räknar man någonstans inbördes. Men lär bli målskillnaden eller poäng som avgör hursomhelst.
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Står det fel på Swehockey? Det står att Kalmar leder med 3-2 mot Väsby där?
Nevermind, jag som fattade fel. Förstod vad du menade nu. Jag hade inte koll på ställningen innan där. 🙂
Nevermind, jag som fattade fel. Förstod vad du menade nu. Jag hade inte koll på ställningen innan där. 🙂
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Tabellen avgör ALLTID med flest poäng, sedan bäst målskillnad. Om detta inte kan avgöra är det antal gjorda mål som avgör. Inbördes möten kan kanske avgöra om det är lag som är så väldigt jämna, men det ser jag som extremt långsökt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Det gör ett inte. Men Nybro hade ju +1 målskillnad jämfört med Kalmar och +2 nu. Vid lika målskillnad så räknar man inbördes.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nu står det mellan Nybro och Kalmar, gör Kalmar ett mål går de förbi på samma målskillnad men men fler gjorda mål.
Men där gjorde Väsby 3-2
Men där gjorde Väsby 3-2
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
thorwald:
Vet inte exakt hur reglerna är. Tänker att det vore lite kul för signaturen Timrå Isstadion om Kalmar går upp. Han bor ju där numera.
Vet inte exakt hur reglerna är. Tänker att det vore lite kul för signaturen Timrå Isstadion om Kalmar går upp. Han bor ju där numera.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Timrås dåliga utbildning av föredettingarna i Hudik!1!1 Inte undra på man viker ner sig!1!1 😡😡😡
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Kalmar kommer behöva plocka målisen när man leder med 3-1, roligt scenario, haha!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nybro leder väl inbördes möten eller? Tänkte att de därför Kalmar måste göra två mål
+7 på Nybro
+6 Kalmar i detta nu
+7 på Nybro
+6 Kalmar i detta nu
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Räknar jag rätt måste Kalmar nu göra två mål för att gå om Nybro. Allt lutar mot Nybro i detta nu då deras match näst intill är slut.
Synd att inte Hudik gjorde bättre ifrån sig de sista omgångarna
Synd att inte Hudik gjorde bättre ifrån sig de sista omgångarna
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tyvärr är ju Hudiksvall totalt körda nu, så den biten har man gett upp. Men ändå, vilket sanslöst race mellan Smålandslagen!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Kalmar leder i inbördes möten vad det verkar, men lika i målskillnaden är lika så ett mål åt endera håll kan bli helt avgörande
Edit: Det stämmer inte Nybro leder inbördes. Bara swehockey som inte räknar det korrekt?
Edit: Det stämmer inte Nybro leder inbördes. Bara swehockey som inte räknar det korrekt?
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: 1 mål skikjer Kamar och Nybro åt. Hudik ligger under. Ridå.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ser ut att stå mellan de två smålandslagen Nybro och Kalmar i detta nu. Hänger på målskillnaden
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
SCAarena:
Blir ju nästan alltid så här i slutet av säsongen. Ena besvikelsen efter den andra. Bara MoDo kvar att hoppas på nu snart.
Blir ju nästan alltid så här i slutet av säsongen. Ena besvikelsen efter den andra. Bara MoDo kvar att hoppas på nu snart.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det blir inget Hudik i HA ser det ut som.
Nybro eller om Kalmar eller Väsby vinner under full tid.
Nybro eller om Kalmar eller Väsby vinner under full tid.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: var det någon som stod ut å såg Skellefteå- växjö? Spelade växjö lika tråkigt som vanligt.
Jag njöt av värmen i stället för att se hockey mördarna från växjö.
Jag njöt av värmen i stället för att se hockey mördarna från växjö.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
« Föregående · 2529128 · Nästa »
Du har ju upplyst mig om flytten tidigare 😉 Självklart att man tänker på dig så fort det handlar om Kalmar i sportsammanhang numera. Hade själv tyckt att det varit lite roligt med ett annat nytt lag nu när det inte blev Hudiksvall.