Apropå nånting...
« Föregående · 2533726 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Varför hejar jag på Modo ?
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
4. Difopoli
Varför hejar jag på Modo ?
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
4. Difopoli
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak:
Ja, det lutar väl tyvärr åt det hållet 😵
Skönt och logiskt i alla fall att vi alla kan enas om att ingen gillar ”Garpen”.
Ja, det lutar väl tyvärr åt det hållet 😵
Skönt och logiskt i alla fall att vi alla kan enas om att ingen gillar ”Garpen”.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Garpenlöv räcker som skäl.
Nu har MoDo tagit över totalt, innebär väl att DIF kontrar in ett snart.
Nu har MoDo tagit över totalt, innebär väl att DIF kontrar in ett snart.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rytter: låt mig föreslå något hårresande. Ditt hat mot löven är större än din kärlek för Timrå IK 😅
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: helt rätt.
Som boende i tjockhult kan jag tycka att det är mysigt att gå till hovet och kolla hockey, men...djurgården är ju ett rätt äckligt lag.
Modo är också ett rövgäng, men det finns samtidigt få saker som skänker samma njutning som att spöa Modo borta medan Löfvén och Foppa gråter på läktaren.
Av två dåliga saker väljer jag Modo.
Som boende i tjockhult kan jag tycka att det är mysigt att gå till hovet och kolla hockey, men...djurgården är ju ett rätt äckligt lag.
Modo är också ett rövgäng, men det finns samtidigt få saker som skänker samma njutning som att spöa Modo borta medan Löfvén och Foppa gråter på läktaren.
Av två dåliga saker väljer jag Modo.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Varför hejar jag på Modo ?
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
1 . Garpenlöv
2. Klockan slår
3 . Kul med derby , bättre ekonomiskt för Timrå
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Vet inte om det står i manus att dom måste ställa såna frågor , men vad förväntar dom sig när dom står i hemmaklacken å undrar : Hur tror du matchen går ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Jo, jag tänker på mitt eget bästa i första hand. Vem gör inte det?
För övrigt tror jag inte att det varit någon större vinst för Timrå med Brynäs kvar i SHL.
Jo, jag tänker på mitt eget bästa i första hand. Vem gör inte det?
För övrigt tror jag inte att det varit någon större vinst för Timrå med Brynäs kvar i SHL.
Sv: Apropå nånting...
{297}: det handlar mer om Norrland vs fjollträsk nu
Sedan är det väl en hatkärlek som vissa tar för långt tycker jag.. från båda håll
Sedan är det väl en hatkärlek som vissa tar för långt tycker jag.. från båda håll
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: man tar en pilsner, njuter av dramatiken och tackar gudarna för att Timrå har lämnat det där stadiet!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}:
"Tycker det är helt sjukt att det sitter folk här och hejar på Modo. Skulle aldrig hända i modoforumet om det var omvända roller"
Jo då, vi höll stenhårt på er mot löven och många var in och grattade er när ni avancerade.
Vi är rivaler och hatar varandra när vi möts. Men jag vill ha Timrå och Modo i SHL. Vill uppleva hettan 2007 igen. Nästa gång kanske det är er tur att slå ut oss och gå hela vägen, ni har samma typ av hemvändande vi hade då.
Timrå mår bra av modo I shl och modo mår bra av Timrå i samma serie.
"Tycker det är helt sjukt att det sitter folk här och hejar på Modo. Skulle aldrig hända i modoforumet om det var omvända roller"
Jo då, vi höll stenhårt på er mot löven och många var in och grattade er när ni avancerade.
Vi är rivaler och hatar varandra när vi möts. Men jag vill ha Timrå och Modo i SHL. Vill uppleva hettan 2007 igen. Nästa gång kanske det är er tur att slå ut oss och gå hela vägen, ni har samma typ av hemvändande vi hade då.
Timrå mår bra av modo I shl och modo mår bra av Timrå i samma serie.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Var det inte du som hejade på Malmö mot Brynäs för att du skulle få se några timråmatcher nere i Malmö trots att det hade varit mycket bättre för Timrå om Brynäs klarade sig kvar?
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Självklart kan man inte heja på DIF. Men man kan omöjligen heja på Modo. Jag tycker det tar bort hela ”rival”-tänket. Det kommer bli fantastiska derbyn om dom går upp men man behöver inte heja på dom för det.
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Du talar om att tappa konceptet. Jag håller på vilket lag jag vill. Andra likaså. Kom inte med några så kallade tillrättavisningar. Jag bryr mig inte om sådana.
Du talar om att tappa konceptet. Jag håller på vilket lag jag vill. Andra likaså. Kom inte med några så kallade tillrättavisningar. Jag bryr mig inte om sådana.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Öndulat:
Tja, det om något är ett Norrlands Djup. Ogillar också käbbel å det grövsta, men känner mig aningen retlig ikväll.
Stark andraperiod av MoDo. Helt jämnt på alla sätt och vis inför den tredje. Ingen kan klaga på spänningen i alla fall.
Tja, det om något är ett Norrlands Djup. Ogillar också käbbel å det grövsta, men känner mig aningen retlig ikväll.
Stark andraperiod av MoDo. Helt jämnt på alla sätt och vis inför den tredje. Ingen kan klaga på spänningen i alla fall.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: det var I-N-T-E en jävel i modoforumet som hejade på oss i play out, precis som det ska vara. Det är bara i timråboken som vissa har tappat konceptet fullständigt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: ja fy fan vilken sämst final. 2 tråkiga lag som inte har någon profil eller kan spela fysiskt
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: vilket jävla käbbel. Ska man behöva förklara sig varför man håller på ett visst lag då ens eget lag inte spelar och inte blir påverkad av utgången? I såna matcher handlar det till 99% att man håller på det lag man ogillar minst. I den här serien vill jag se att norrland tar ner stockholm på jorden. Djupare än så är det inte.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Lovar inget om kvaliteten! Det är synd att Norrlands Guld inte tillverkas i Norrland,
om en vill leka patriotisk vill säga.
om en vill leka patriotisk vill säga.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Han höll i alla fall på oss i play out. Alltid något sa fan, även om jag själv är mer storsint tillbaka.
Han höll i alla fall på oss i play out. Alltid något sa fan, även om jag själv är mer storsint tillbaka.
Sv: Apropå nånting...
{297}:
En modoit. Han hade inget emot Timrå och vice versa. Fattar inte problemet.
En modoit. Han hade inget emot Timrå och vice versa. Fattar inte problemet.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: härligt att en modoit kommer in och berättar hur det ligger till. Hur kan du inte förstå varför dom inte unnar oss framgång?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: vadå ”ge dig” hur många modoiter har du på jobbet där nere i Skåne?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{297}: aldrig och aldrig. När ni mötte Dif i kvalet förra säsongen såg jag hellre er stanna kvar än Dif.
Så länge vi inte spelar i samma serie kan jag unna Timrå lite framgång. Om ni dock börjar nå semifinaler kommer jag dock att heja på er motståndare. ;)
Så länge vi inte spelar i samma serie kan jag unna Timrå lite framgång. Om ni dock börjar nå semifinaler kommer jag dock att heja på er motståndare. ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: Av två onda ting är ett mindre ont. Att jag hoppas på MoDo beror till största del att jag absolut INTE vill ha tillbaka Djurgården. Dom kan gott lalla på där på hockeyns bakgata ett tag till.
Det och att jag tror att det ekonomiskt är bättre för Timrå med lillebrorsan tillbaka än Djurgården.
Det och att jag tror att det ekonomiskt är bättre för Timrå med lillebrorsan tillbaka än Djurgården.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Känns som Myrenberg blir överraskad varje gång det kommer ett skott på stötsidan…
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Tycker det är helt sjukt att det sitter folk här och hejar på Modo. Skulle aldrig hända i modoforumet om det var omvända roller. Det är något väldigt kristligt över att vända andra kinden till, mot fienden, och då är det ändå övik som är mini-Jerusalem.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: en trolleri-utvisning som vanligt och Modo får PP. Konstigt att modoiterna har så innerligt svårt att stå på benen? 🤔
Sv: Apropå nånting...
Garpen kan inte må bra. Han skriker ju på allt. Klarar snart inte av att se honom.
+ 4
« Föregående · 2533726 · Nästa »
Djurgården har skjutit 3 skott på mål under hela andra perioden fram till nu.