Apropå nånting...
« Föregående · 2535910 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Modano: Släpp den där gnuggaren nu.. vill inte se honom i Timrå nästa säsong.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hoppas på Walli och att Kimmo fixar en lösning nu när skansen vek ner sig 👍💯🏒🇨🇦
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Nej Modo har ingen dragningskraft på det sättet längre. Många plastlag har ju anslutit till SHL med som inte har nån som helst känslor mot Modo som förening.
Brynäs ut Modo in, ingen större förändring i folkmun tror jag.
Brynäs ut Modo in, ingen större förändring i folkmun tror jag.
Sv: Apropå nånting...
{297}: David Rundblad sägs vara klar. Sedan spekuleras det kring Mattias Nordlinder och Samuel Fagemo. Plus några till, mer långsökta. Exempelvis Juolevi och det känns ju igen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Blev ju en jäkla trist Valborg.
Man har lust att skjuta av en jävla stor låda med fyrverkerier för att lätta på det negativa trycket
Man har lust att skjuta av en jävla stor låda med fyrverkerier för att lätta på det negativa trycket
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Ja det är ju sant. Nubben verkar ju mest att agera utanför Timrås väggar när han har lite krav på sig. Fy och Usch på dom supportrar som ställde lite krav.
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Forsberg går kanske in och löser alla kontrakt 😅. Pengar har säkert Modo men var ska dom få tag på spelarna? Som sagt, HV71 med sin skattkista och rykte, alla såg ju vilken klass på spelare dom fick lov att värva. Det ska bli väldigt intressant att se hur Modo löser sina kontrakt. Vi pissade ändå på löven totalt och fick det tufft första säsongen, Modo hade verkligen stolpe in i slutänden mot seriefyran och man hade en otroligt behaglig resa fram till dess. Kan inte se något annat än att dom får det tufft. Tiderna då Peter Forsberg ringde nån i Colorado och sen skickade dom över en toppspelare är förbi. Idag har alla lag scouter och bra koll på vad som finns ledigt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nu är ju inte Nubben sportchef i Övik så det lär nog brytas kontrakt där uppe.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Jo, jag tänker mest på hur det sett ut säsong efter säsong när ett lag har gått upp med det nuvarande systemet. HV med sin monsterbudget fick ju kämpa med näbbar och klor.
Med tanke på hur många som har kontrakt med Modo så lär de få det tufft.
Med tanke på hur många som har kontrakt med Modo så lär de få det tufft.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det ska ju spelas om det först. Men med tanke på förutsättningarna så lär det bli tufft för Modo nästa säsong.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Generellt dämpad glädje hos Bernhardt . Dåligt samvete över att lämna för länsrivalen? :D
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Haha, blir trevligt med ångesten hos Forsberg i januari när Modo är avhängda i botten.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja vi behöver få in en riktigt bra tvåvägsback
Någon som såg Foppa på läktaren idag? Kent Forsberg såg jag, men inte Peter. Underligt
Någon som såg Foppa på läktaren idag? Kent Forsberg såg jag, men inte Peter. Underligt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Rindell har en fin offensiv uppsida, men han var väldigt ojämn i min bok. Vi kommer behöva få in en kvalitets tvåvägsback. Lyytinen har dessutom haft flera år av skadehistorik och var ju borta en sväng förra säsongen. Så nog finns det en del frågetecken kan jag tycka.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Varken Rindell eller Lyytinen är frågetecken för mig. Våra två bästa backar. Rätt säker på att båda kommer att vara ännu bättre nästa år
+ 11
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Ja, tyvärr har vi en redan för oviss backsida på förhand. Svensson, Rindell, Forsmark, Edfeldt är lite frågetecken kan jag känna. Hur kommer Lyytinen svara upp på denna säsong etc.
Nej Bermhardt får visa att han håller i Modo så får vi ta honom till säsongen 24/25 när det lär finnas mer öppna platser i så fall.
Nu behöver vi mer "garanterad" leverans på nyförväven på backsidan.
Nej Bermhardt får visa att han håller i Modo så får vi ta honom till säsongen 24/25 när det lär finnas mer öppna platser i så fall.
Nu behöver vi mer "garanterad" leverans på nyförväven på backsidan.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Alla hockeyspelare verkar ha vackra fruar 😉 Konstigt eller hur 😎
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Du kan ju inte jämföra Stenqvist med Bernhardt 😅. Stenqvist gör ändå en ok säsong i ett SHL-lag, Bernhardt har provat en nivå över hockeyallsvenskan och inte lyckats. Nån måtta får det vara.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Stort att han var den enda som inte sjung med i sången efteråt. Han vill till Timrå såklart.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Eronen ska tydligen vara hårt uppvaktad av TPS dessutom. Lär nog inte bli nån förlängning där heller. Men vafan vet jag??
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nä han har ju kontrakt med Modo. Men det är garanterat bittersött för han.
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: En sak som kommer hända nu är att Västernorrlands media kommer att lägga 75-80 % av sin tid på Modo, även den lokala Sundsvalls Tidning, för att inte prata om lokalradion och lokala TV. Det kommer att öka Modos intresse. Men var glad ni som gillar Modo, jag är inte det.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Bee: Hade varit en på tok för oviss värvning. Vi behöver lite mer säkerhet på den/dom sista backplatserna.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Känner ingen saknad efter Bernhardt. Känns som en singlad slant om han kommer att vara bra i SHL eller inte - de där små marginalerna som han vant sig att spela med kommer inte finnas mot bättre, snabbare motstånd.
Kan han anpassa sig till det så är det klart att det finns en spelskicklighet där. Kan ju bli succé också, men känns ruskigt osäkert.
Kan han anpassa sig till det så är det klart att det finns en spelskicklighet där. Kan ju bli succé också, men känns ruskigt osäkert.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tycker det är löjligt att de delar ut silvermedaljer i Hockeyallsvenskan
+ 8
« Föregående · 2535910 · Nästa »