Apropå nånting...
« Föregående · 2541128 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag kollar inte, hade visst tvättstugan ikväll. Exakt hur dominant är Sörensen?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Såna här matcher ser man vad viktigt det är med kvalitet på backar. Steppa upp tack.
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja ett ickeopererat inre ledband som nästan varit helt av känns ju sådär
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Ok det är första matchen , första perioden o många har tackat nej , men vad i %¤&%&//( är detta ?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
”0-0 ska Sverige vara glada för. Smickrande siffror”
Nu är bristen på annat över.
Nu är bristen på annat över.
Sv: Apropå nånting...
Kollar på hockey VM i brist på annat. Sverige är inte bra. Inte en målchans än i första perioden. Tyskland äger svenskarna just nu.
Brist på annat är snart slut.
Brist på annat är snart slut.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: tror inte att vi behöver vara orolig inför premiären när det gäller Rindell.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Eller kommentaren ”Hon ser gravid ut. Lovar att hon redan smakat blommig falukorv.”
Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.
Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: En jävulskt viktig kugge i lagbygget! Så där tycker jag nog att ST ligger efter i informationen. Men bättre sent än aldrig
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Angående Rindell från St.
"Det var det inre ledbandet i högerknät som nästan gick av helt. Det fanns inte någon möjlighet alls att jag skulle kunna spela mer under säsongen, berättar nu backen."
"Det var det inre ledbandet i högerknät som nästan gick av helt. Det fanns inte någon möjlighet alls att jag skulle kunna spela mer under säsongen, berättar nu backen."
+ 5
Sv: Apropå nånting...
För övrigt blir det Vm-final mellan Sverige och Finland . Finskt guld efter 3-2 i finalen hälsar Wennerholm
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Elliot12: det riktigt sjuka i hela den tråden är ju att supportrarna är dyngbesvikna på att det är en spelare till damlaget och inte Lilja…som har spelat i Putins Ryssland senaste året.
Verkar vara klass rakt igenom, dom där LHC-supportrarna.
Verkar vara klass rakt igenom, dom där LHC-supportrarna.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{297}: här har du mer 🫡 från 1 timme sedan och ner är det roliga.
hockeybulletin.se/d/2636-silly-season-20232024-diskussionstrad/3441
hockeybulletin.se/d/2636-silly-season-20232024-diskussionstrad/3441
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Elliot12: den tråden var stort nöje. Snacka om att LHC-supportrarna psykade ur fullständigt.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Samma med LHC, kommentera här är ju lite roliga, men väldigt synd om Lova Blom.
twitter.com/LHChockey/status/1657025894051880962
twitter.com/LHChockey/status/1657035353474191365
twitter.com/LHChockey/status/1657025894051880962
twitter.com/LHChockey/status/1657035353474191365
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: När dom säger att dom inte klarar av att betala dom 1,4 mkr som uppstått i ökade kostnader så undrar man om dom ska hålla på och skriva femårskontrakt med spelare som Karlqvist osv. Är dom inne i ”linkan-fasen” månne? Där man köper spelare för varenda sikin och rullar tärning i hopp om att ha igen det på biljettintäkter i slutspelet?
Endera det eller så snackar ju sportchefen bara skit.
Endera det eller så snackar ju sportchefen bara skit.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Om det är en orimlig nivå för det lilla skitlaget är de illa ute. Riktigt illa ute
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}: Orimliga nivåer?.. kan inte finnas många lag som endast behöver betala 2.8 mille för en hel säsong för hyran?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{297}: Myglet har börjat i VM. Hur kan inte det där målet bli godkänt för USA fram till 1-1?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: stor humor att det Oskarshamns kommun vill ha för en hel säsong, 2,8 mkr, är vad Frölunda fick betala i hyra för 7 slutspelsmatcher i Scandinavium.
Men visst är det många frågetecken i deras lagbygge också, förhoppningsvis överraskar dom negativt i år.
Men visst är det många frågetecken i deras lagbygge också, förhoppningsvis överraskar dom negativt i år.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Kan inte OINK bara försvinna… kanske blir så snart.
hockeysverige.se/2023/05/12/kommunen-chockhojer-oskarshamns-hyra-orimliga-nivaer
hockeysverige.se/2023/05/12/kommunen-chockhojer-oskarshamns-hyra-orimliga-nivaer
+ 7
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Glöm inte att de hade Europas bästa center, Johan Larsson. Och Europas bästa back, Bertilsson.
Historien ville annat tydligen.
Historien ville annat tydligen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
DJ Abbot: Nä jag rankade dem absolut inte högre men "expertisen" pratade ju om ett urstarkt målvaktspar, lätt SHL:s främsta. Och Brynässupportrarna var lyriska. Jag blev hånad och utskrattad hos dem när jag utsåg duon till nr 1 på troliga flopplistan.
Resten är, som man säger, historia
Resten är, som man säger, historia
+ 13
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Inte en chans att den Brynäsduon rankas högre. Best före datum hade passerat.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Abbot: Västra Frölunda när dom fortfarande hade med sitt hela originalnamn hade när det begav sig ett ganska så stabilt målvaktspar. Det var säsongen 02-03. Någon som minns? Henrik Lundqvist och Fredrik Norrena delade på ansvaret. Det skulle jag, förutom lockoutsäsongen 04-05, säga står sig en bra bit vassare på en sån lista.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
DJ Abbot: Ifjol när Brynäs hade Linbäck och VV. Det gick som de gick sen.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Märkligt att Wennerholm i sin analys inte med ett ord nämner vår starka målvakssida. När hade ett SHL-lag senast en sån här stark duo på papperet? Jag kan inte minnas det. På förhand ligger vi i topp både på forwards- och målvakssidan.
PS: den här säsongen kommer MPS att kliva fram rejält.
PS: den här säsongen kommer MPS att kliva fram rejält.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 5:e-platsen och kvarten ger onekligen lite välförtjänt arbetsro åt Kapanen. Sedan är jag trygg med att äntligen ha en SC som inte lägger alla ägg i samma korg innan seriestarten utan uppenbarligen både har kunskapen och modet att förändra truppen under seriens gång
+ 8
« Föregående · 2541128 · Nästa »