Apropå nånting...
« Föregående · 2525083 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Tråkig match. Känns som allt går i slowmotion. Hade lika gärna kunnat vara omgång 15 i grundserien.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: det är väldigt billiga utvisningar Modo fått med sig än så länge. Domarna har inte hittat slutspelsnivån riktigt. Djurgården ser lite vilsna ut men det gjorde dom alltid i första perioderna mot löven också.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Otroligt dåliga sistapass överlag och vad gäller bernard så kommer han ägna sig åt att titta över axeln i SHL och undra var i helsike den spelaren kom farandes ifrån. Och den. Och den....
+ 5
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Tycker han var väldigt följsam och smart under första perioden. Ser nonchalant ut men ligger väldigt bra och ser situationen lite före de andra.
Ser han gärna i Timrå nästa säsong. En anledning att hålla på DIF… 😳
Ser han gärna i Timrå nästa säsong. En anledning att hålla på DIF… 😳
Sv: Apropå nånting...
Tycho: Det var väl kanske inte fullt så illa som min kommentar antydde, jag blev dock rätt irriterade av hans agerande efter sista PP när han bestämde sig för att han var trött och gled runt i försvaret. Sånt kan kosta.
Är det någon som hört något om hans fysiska status? Några år i Finland/HA kan nog få en spelare med mycket offensiv talang att tappa fysiken och disciplinen.
Är det någon som hört något om hans fysiska status? Några år i Finland/HA kan nog få en spelare med mycket offensiv talang att tappa fysiken och disciplinen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ingman vacklade alltså på väg ut till omklädningsrummet och stödde sig mot väggen som att han var yr och nu spelar han i andra perioden. En gång en filmare alltid en filmare. Domarna läste uppenbarligen situationen helt rätt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Han har ju en spelstil där han inte driver sitt spel utan anpassar sig efter de andra och gör det väldigt bra på HA-nivå. Jag tror han kan steppa upp till SHL-nivå. Han kör en Teddy Lucic och är lika bra oavsett vilken nivå han spelar på… 😂😂
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: En halvsyrgasare och tappar pucken. Där fick vi se en klassisk Halloran.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Med backar som Stefan Elliot och Schilling ser det ut som när han spelade hos oss
Sv: Apropå nånting...
Synct: Det är väldigt många individuella misstag från båda lagen. Slutspelsnerver?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: sluta lipa för att ditt älskade Björklöven fått semester i förtid. Kingman har filmat 1 gång, herregud.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Tycker det är ett varningstecken angående Bernhardt att hans egna sportchef står och säger inför match att han möjligtvis har en nackdel i att han kan försvinna i matcherna men att det är lugnt ”om man är på honom hela tiden”.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tillomed Modo förstår att man ska ta timeout när laget ser helt slutkörda ut
+ 1
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Ja det verkar som det är nerver. Modo har väl inte spelat match på en vecka drygt heller va? Dock en mycket roligare match att se på än gårdagens match..
Sv: Apropå nånting...
{9233}: Skit i om han filmade eller inte, som han såg ut när han klev av ska han inte spela en minut till i matchen.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{9233}: vadå ”lipa” han ligger kvar som att han är helt utslagen och sen spelar han i andra perioden? Svensk hockeys sämsta karaktär och en notorisk filmare som även innehar filmningsrekord i att bli dömd för två filmningar i samma match.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Synct: Halloran hade varit en SHL spelare om han slutade lalla runt på plan, satan så nonchalant han är.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{297}: Verkligen. Har otroligt svårt att förstå hur bernard numera ses som en jättevärvning av flera härinne. Helt fel mindset hos oss, helt fel kvaliteter också
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{7043}: Halloran har ett nordamerikanskt ego i en bra division 1-spelares kropp. Han har händerna för SHL men inte huvve.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
den där omröstningen....ju mer matchen går kommer jag på mig själv hålla på Djurgårn. Det GÅR liksom inte hålla på Mordor....Ryggmärgsreflex
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja djurgården har inte hela hockeyförbundet med sig än så länge iallafall 😂. Om domarna börjar kompensera för det här så är Modo illa ute.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Om modo går upp , kommer dom verkligen kämpa om samma spelare som vi när de gäller fixa kontrakt till nästa säsong ? Har dom ekonomi till det ?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Nu är man ju förvisso van vid SHL men satan vilken usel kvalitet på hockeyn som presteras
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Timrå är ett topp 6-lag och Modo är (i så fall) en nykomling som huserat i allsvenskan i ett decennium. Tror knappast dom slåss om samma spelare som oss. Sen kan väl alla lag ösa pengar på en enskild spetsspelare som LHC gjorde på Rattie tex.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, förvånansvärt uselt. Ibland ser det ut som dom spelar på en bandyplan. Eoner av yta och tid men det blir Kalle Anka av det ändå.
Oavsett vilka som tar steget upp så behöver dom sätta värvningarna klockrent för att undvika kval nästa år.
Oavsett vilka som tar steget upp så behöver dom sätta värvningarna klockrent för att undvika kval nästa år.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9037}: får pudla angående Ingman, han var kanske skadad ändå, men han är fortfarande en filmare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Fattar inte varför ingen scoutar Hallorans tid i Timrå. Bara gå in på kropp och ta bort honom som motståndarna gjorde hela November och December? Ska det vara så svårt?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: ja, det är verkligen frapperande låg nivå. Hafs, slafs, men ingen fara eftersom ingen kan ta till vara på lägena.
Halloran visar svagheterna som gör att han är livsfarlig på SHL-nivå: oförmågan att värdera lägena. Han kommer aldrig någonsin att kunna bli bättre efter linjerna. Sno pucken av honom 50 ggr och få friläge, spelar ingen roll. Han kommer göra samma sak den 51a gången.
Halloran visar svagheterna som gör att han är livsfarlig på SHL-nivå: oförmågan att värdera lägena. Han kommer aldrig någonsin att kunna bli bättre efter linjerna. Sno pucken av honom 50 ggr och få friläge, spelar ingen roll. Han kommer göra samma sak den 51a gången.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Läste här , vet inte exakt vem , men nån skrev att modo riskerar ta dom spelare vi vill ha om dom går upp och att bla därför man hejar på DIF . Lite osäkert hur men men
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Tror Modo precis som alla nykomlingar skulle få ett ruskigt jobbigt första år. Avståndet mellan serierna har inte minskat, snarare tvärtom.
I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland.
Men det är ju ingen skillnad mot idag.
I förlängningen, om gud förbjude, Modo skulle etablera sig i SHL, så skulle vi slåss om samma spelare ibland.
Men det är ju ingen skillnad mot idag.
+ 3
« Föregående · 2525083 · Nästa »