1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...


Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ingen operation och det blir bättre för varje dag säger han.

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: En jävulskt viktig kugge i lagbygget! Så där tycker jag nog att ST ligger efter i informationen. Men bättre sent än aldrig

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Eller kommentaren ”Hon ser gravid ut. Lovar att hon redan smakat blommig falukorv.”

Måste kännas bra att komma till en klubb som LHC.

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: tror inte att vi behöver vara orolig inför premiären när det gäller Rindell.
Mer orolig isåfall på hans tidigare skadestatistik.

Sv: Apropå nånting...
Elliot12: jag vet inte, Linköping eller Oskar i HA? Valet blir svårt!

Sv: Apropå nånting...
Kollar på hockey VM i brist på annat. Sverige är inte bra. Inte en målchans än i första perioden. Tyskland äger svenskarna just nu.
Brist på annat är snart slut.

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jo men det blir som med Didrik. Hur mycket tappar dom av försäsongen?

Sv: Apropå nånting...
sverige dominerar
haha o fy fa*

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Världsstjärnorna Dalle & Lander är osynliga!

Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Med Lander o Dahlén i truppen hade vi haft 4-0 nu till Sverige.

Sv: Apropå nånting...
{9682}: här hade man vilja haft en Yetman som svept vänsterflanken.

Sv: Apropå nånting...
noll anfalls spel

Sv: Apropå nånting...
”0-0 ska Sverige vara glada för. Smickrande siffror”
Nu är bristen på annat över.

Sv: Apropå nånting...
peterka o seider , kapanen värva

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Vm-final mot Finland sa KappWändarholm . Snark säger jag

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Fullständigt tempolöst! Vart är farten?

Sv: Apropå nånting...
Ok det är första matchen , första perioden o många har tackat nej , men vad i %¤&%&//( är detta ?

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja ett ickeopererat inre ledband som nästan varit helt av känns ju sådär

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, det känns ju för problem en bit in i nästa säsong.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: lite orolig blir man! Men jag har ju lite Krösamaja tendenser!

Sv: Apropå nånting...
Såna här matcher ser man vad viktigt det är med kvalitet på backar. Steppa upp tack.

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Jag kollar inte, hade visst tvättstugan ikväll. Exakt hur dominant är Sörensen?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Lika dålig som han är, lika dålig är SWE.

Sv: Apropå nånting...
Jag undrar om SWE klarar av Ger ikväll.

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Hojta till när slutspelet börjar!

Sv: Apropå nånting...
Synct: Även om inte SWE är med?

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Nej tack, då är det bra!

Sv: Apropå nånting...
Underbart!

Sv: Apropå nånting...
Synct: MÅÅÅÅL!!! 1-0 Sverige!!!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ok jag erkänner, jag ser matchen. Läcker styrning av Opie men nån som vet varför inte Wallstedt står?

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Inte min mening att överreagera på något vis här haha

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Så klart en Skellefteå-spelare!!! (Ha-Ha)

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Har inte en aning, Kan det vara så tro att Wallstedt ska stå i dom så kallade svårare matcherna.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Gällande Rindell, så måste väl det ha bedömts att operation inte behövs!?
Allt annat vore ju skit!🤢

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 0 tek 0 tackling 0 närkamp men annars är han suverän/dominant käre sörensen/not!

Sv: Apropå nånting...
Saik-Småland: i all upphetsning glömde jag att Opie var mitt och min bortgångne väns (Saikare) smeknamn för Oscar Lindberg när han spelade i rangers

Sv: Apropå nånting...
Det är för övrigt inte lätt att vara en hockey-tölp när föreningen har ett damlag också. LHC tölparna är jättearga och vill sparka klubbens kommunikatör!

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Skojsigt de måste kännas för henne att gå med i den klubben

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tror jag inväntar Nybros första träningsmatch istället för VM. Nybros damer alltså

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Vi får skylla på att det är första matchen, blev ju lite bättre med tiden. Samtidigt är det spelare som borde kunna mycket bättre och visa sig på ett helt annat vis. Är lite besviken, bara lite.

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Opie känns f ö ungefär som en hockeymässig kopia av Lander. Tvivlar på att han har samma ledaregenskaper så blir spännande att se om Hallam valde rätt här

Sv: Apropå nånting...
{9566}: Är det nått man lärt sig så är det att Tre Kronor alltid växer in i turneringar. Det skall börja knackigt sen brukar det nästan vara ett pånyttfött lag till slutspelet

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är väl Timrå IK som egentligen ska uppdatera sina supportrar om vad som sker med sina spelare. Strömberg på kryckor och operation gick man inte ens ut med. Svagt.

Sv: Apropå nånting...
{7043}: kan tänkas! I så fall måste dom steppa upp på den punkten! En sån som Rindell tror jag kommer bli ett stort utropstecken iår, om han får en bra försäsong och vara hel!

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: förutom då med Gap-garpen som tränare.

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Vene, hur mycket skyldighet har man? Min polare träffade Didde idag. Förvisso i knävagga, men fullt tjå med rehab, ska vara återställd till augusti och premiär ej hotad.
Någonstans måste patientsäkerhet även gälla för spelare? Denna gång handlade det om en känning som hämmade honom under slutspelet, i en minuskel, som de snabbt identifierade och han kände tydligen positiva resultat direkt.

Så länge det inte handlar om frånvaro känner jag att de måste få ha sina åkommor i fred.

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Du har en poäng, absolut. Men överlag känns det som Timrå är dåliga på att äga nyheter själva.

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Där är vi enig!

Sv: Apropå nånting...
Loreen äger! :)

Sv: Apropå nånting...
Härligt Kraken! :)

« · 2541060 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.