Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
« Föregående · 789016 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Undrar om Rådbjär har en tvåa eller ett kryss på oddsetkvittot. Vi får väl se om Brynäs stänker in en kasse.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Regin får helt enkelt inte sätta puckarna, men jag kan fan inte smälta denna jävla sopa i randigt!!!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Poäng känns ändå som bonus om man ser läget inför matchen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Jaja, en pinne är väl en pinne, helt enkelt. 18-4 i skott till Brynäs. 23-23 totalt. Bra jobb av laget Timrå. Vi förlorade inte matchen, men visst känns det som att förlorar segern på att vi tvingas nöta på få viktiga spelare?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Skönt med en poäng iaf. Synd att Regin inte kunde sätta den där chansen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo: Jag kom in lagom till 3-3-målet och unnar mig att vara glad... :)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Ambroo: Tja...fast nog kan man väl säga att lagen hade varsin halva av matchen...TIK första och BIF slutdelen...eller?
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Red-line: Det kommer att bli så framöver, vi får vara glad för varje poäng
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: J, men man må väl ändå säga att Sannys tvåa i slutändan var den som fällde oss...och vilken tvåa sen!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Sett till matchbilden så är det rättvist men det känns ändå förjävligt att tappa en 3-1 ledning speciellt efter att Regin hade kunnat avgöra
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Bra jobbat! men det blev bara 1 poäng men vi har inte vunnit på ett år tror jag, godkänt var det
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Sjuk jävla oturssvacka vi är i nu. Skador. Konstiga utvisningar och jobbiga baklängesmål. Är så jävla missnöjd.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Man får väl försöka se det positiva här och det är väl det att vi fick en poäng, inga nya skador (vad jag såg) och ett nyförvärv som gör poäng.
« Föregående · 789016 · Nästa »