Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill
Per HApps: Ja ursäkta då - men fanken vad man blir desillusionerad av sånt här. Jag ska göra avbön om vi kvitterar - Jag lovar. Men ur i helvete skall det gå till??
Men kan vi åka skridskor! Det är ju inte konstigt att vi sitter med 1 gubbe i utvisningsbåset mest hela tiden när vi står som några fastfrusna pingviner
Modano: Okej Moe gör kanske en av sina sämre matcher men karl är forfarande klasser bättre än Pråmen Lotvonen som är sämst på plan. Karln kan fan knappt åka skridskor, hamnar i tidsnöd gång på gång.
Moe har iallafall avvärjt att solklart mål i arslet när han slängde sig, hade kimmo kastat sig hade Backlund hunnit rensat kassen innan Kimmo landat, så seg är han trots tyngdlagen.
o va fan har hänt med Tenkrat? riktigt dålig 3 matcher i rad nu.
superfalle: och vem skulle vilja ha moe?Han dräller alldeles för mycket med pucken i egen zon.slår indianare då o då har inget skott Väger alldeles för lite,Totalt överskattad av många här på GB
zaccodog: Vad vill du att vi ska säga då? Att du kan lika mycket om hockey som Wikegård? Challe gör en förändring i laget för att det ska hända någonting. Du ska se att Moe är tillbaka på 6 backar till nästa match.
ChriZt3r: JAG med flera tycker att moe är överskattad här på GB har varit dålig i många matcher.Det finns ju en anledning att han inte kom med till JVM
Ja, det måste ju vara fel någonstans dom man gör såna här matcher ungefär 1 utav 3?? Men det är klart att det är ju bara vissa spelare som presterar match efter match och resten presterar inte ett skit!!!
Vi märkte jättetydligt igår att Westfält försvann mer eller mindre i sin centerposition. Vi kommer få ut mer av honom på kanten. Vad hade Levinsson igår? En kontrollerad ingång och två passningar på blad? Tappade puck hela tiden. ... | Läs mer
Hoppas ledningen fattar vad ett missat slutspel innebär!!!! Kvalserien vill jag inte ens prata om!!!