Äsch, ni övertolkar. ;)
Challe var väl inne lite på samma spår när han pratade om Timrå som sitt 'andralag'. Var inte det en liten dissning av Modo förresten? ;)
TT: Han får hoppas hur mycket han vill men då han skriver ut det på det sättet till allmänheten så förmedlar han en bild av att han har fokus på ett ställe man inte bör ha fokus på när man spelar dödsmatcher med ett helt annat lag.
Nu är det ju dock tur att vi slipper se honom mellan stolparna. Man bör inte tycka synd om den man ska sänka dolken i, då kanske man tvekar.
Insåg precis att vi ska få spela en utomhusmatch emot Brynäs nästa säsong om vi klarar ES kontrakt!
JAAAG VILL SPELA ES IGEN!
Blizzard:
Som sagt, var glad att ni inte har riddarn mellan stolparna.
Äh, nu skiter vi i silvret och kör för sm-guldet ist!
Ja Kongo, jag har hybris. Kan man få ha det en (1) jävla kväll som Timråit under en säsong utan att sedan bli sodomerad av hockeygudarna??
Pliiiiiz!
Blizzard: Det vore väl kanske snarare bra om ett stockholmslag åkte ur? Vanligt folk kan gå på matcherna utan en icke försumbar risk att bli misshandlade, matcher kan spelas på utsatt tid eftersom ingen kastar rökbomber på isen osv.
Klarar vi oss så får det andra laget vara vilket som helst, däremot vore det en känga i ansiktet på all uppblåst storstadsmedia om patrasket åkte ur. Det skulle gillas.
6 poäng - full pott! på två borta matcher där man var orolig för båda matcherna. Så jävla stark att ta SEX poäng i möten mellan Rögle och DIF borta. Fyfan vad starkt!
Ros på Twitter: "Djurgården kommer åka ut. Svårt att ta in det. Inte bra för svensk hockey."
Nu börjas det. Lite tidigt kanske men ändå.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
bj21:Samma här håller också på Timrå i denna match
NuMo:Oerhört konstig känsla men jag sitter och småhåller på Timrå!
Wayne Gresky: Hahaha, snyggt Timrå! :D
Modoante:
Grymt imponerande även om Djurgården reducera nu.
Olle: Jag klarade av att kolla o skriva i 1 perioden men sen var det stopp.
Då var det FOKUS PÅ SKÄRMEN.
Hahl Bundy: Nej vi läser SAOB.
[av lat. imponere, eg.: lägga ngt på ngn l. ngt, av in- (se IN-, pref.¹) o. ponere, lägga, ställa (se PONERA); i bet. 5 har, liksom i t. imponieren, anslutning skett till fr. imposer, av in- (se IN-, pref.¹) o. poser (se POSERA); jfr eng. impose. – Jfr IMPOST]
Frella: Ha ha Vad menas längst ner?
"Texten imponeras"
Blizzard: Nu hoppas jag väl iofs att man, från ledningens sida, ser till att spelarna ser nästa motståndares förra match. Men ändå vaket av Önerud!
I 1:a och 2:a blir vi ju definitivt rånade, i 3:e släpper domarna på spelet mer, kanske att vi kommer undan med en del där, jag vet inte. Det är svårt att sitta och försöka vara objektiv när man precis fått kåtslag av segern.
T T: Tycker lite synd om Challe, inte det mest tacksamma jobbet för honom. Att komma in med ingen tid alls att rätta till leden. Hoppas att man inte skyller på honom om det skulle gå åt skogen (den här kvalserien dvs).