SCA-cupen
« Föregående · 1395965 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-cupen
Johnny Bravo: Självklart! Även om militärgrönt alá Bodens IK dyker upp på näthinnan. Men syftet var inte att återuppväcka sådana avskyvärda minnen. Jag hade något helt annat i min radar! Den att vi omöjligt skall kunna bli sönderlästa! Roger Melin skall få ett rent helvete att bemästra vad det är för typ av hockey vi spelar egentligen?
Jag längtar något så grönjävligt till imorgon då jag ska få se mina röd-vita hjältar för första gången i år sen Lander/Erixon matchen! Hoppas Röymark kör åttor runt nolaskogsarna i år igen. Men det som däremot ska bli roligast är att få se hur bra Jonte och Vampola är! Nej fy fan, låt det bli morgondag någon gång! :)
Redigerad kommentar
Johnny Bravo: vart en fin nostalgi kväll detta, haha satan vad vi malde ner modo i hämnd-slutspelet. Modo stod som rundningsmärken!
"Timrå fick Modo att se ut som ett pojklag långa stunder och som det såg ut igår blir det här 4–0 i matcher.
I första perioden satt jag bara och njöt av Timrås totalhockey, där de snurrade upp ärrade gamla NHL-proffs som om de vore utställda koner i en avancerad spelövning."
Gillar Tenkrat/Hynning målet i Ö-vik också, där Hynning och Tenkrat pumpar på från egenzon efter tekning och stänker dit den :)
"Timrå fick Modo att se ut som ett pojklag långa stunder och som det såg ut igår blir det här 4–0 i matcher.
I första perioden satt jag bara och njöt av Timrås totalhockey, där de snurrade upp ärrade gamla NHL-proffs som om de vore utställda koner i en avancerad spelövning."
Gillar Tenkrat/Hynning målet i Ö-vik också, där Hynning och Tenkrat pumpar på från egenzon efter tekning och stänker dit den :)
+ 2
Isse: Där har du fel. Jag hörde igår, då jag stod på Domus-trappan och sänkte ett par pilsner, att det tydligen bara var 2 av de dömda som sympatiserade med Timrå IK. Resten skulle tydligen vara inflyttade Öviksbor som kommunen däruppe inte ville veta av och hade stödplacerat i Sundsvall/Timrå-området.
Redigerad kommentar
+ 2
Poffa: inga problem :)
Paddan: Tror inte Uffe hade sagt såhär om han misskött sin kost och blivit fet:
"Magnus Nyström: I sina bästa stunder håller Dick Axelsson hög NHL-klass, men att han måste hölja sin lägstanivå – eller hur?
Ulf Samuelsson: Han gjort allt vi bett honom göra. Allt från att förbereda sig bättre fysiskt inför säsongen till att förbättra kostvanor. Nu är vi inne på detaljer i spelet utan puck. Med puck är han enormt duktig."
Paddan: Tror inte Uffe hade sagt såhär om han misskött sin kost och blivit fet:
"Magnus Nyström: I sina bästa stunder håller Dick Axelsson hög NHL-klass, men att han måste hölja sin lägstanivå – eller hur?
Ulf Samuelsson: Han gjort allt vi bett honom göra. Allt från att förbereda sig bättre fysiskt inför säsongen till att förbättra kostvanor. Nu är vi inne på detaljer i spelet utan puck. Med puck är han enormt duktig."
« Föregående · 1395965 · Nästa »