mikenomad:
Precis som man redan gör, med andra ord. : )
mikenomad:
Apropå sjuk och sjukdomsinsikt. Jag har ju sedan en tid varit övertygad om att det måste vara nåt fel med det här. Att man är psykiskt sjuk alltså. Men för varje psykiaterbesök blir man bara mer och mer friskförklarad. Nu har jag ingen diagnos överhuvudtaget. Är det inte frustrerande så säg? Vad ska man nu skylla på...? Fan!
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Visst borde detta räknas som en hållen nolla för Norja ?
Sundh vore definitvt en värvning av hög klass. Själv är jag dock lite inne på att försöka få hem Alexander Larsson från Brynäs. Skulle byta Hundertpfund mot honom utan att blinka.
BlackBay: dom kommer nog inte så mycket längre än så här med straffarna nu...
avslut måste det idiot tränas på iaf...
inget mjäk pangande i lunk takt utan högsta tempo så realistiskt som möjligt. alldeles för många som lägger skit avslut över eller i magen på keepern. det behöver bli bättre ryggrads avslut än så här...
sedan vill jag se mer av wedin o hallin bla. dom håller igen nu va? ifjol klarade de faktiskt av att vara lite fräcka o utmana motståndarna med lite avslut i es... det ska väl inte vara svårare att göra iår?
Timrå Icon:
bara börja ringa sponsorerna , kämpa nubben
Timrå Icon:
negativa är ju (såklart) målskyttet , men han tillför ju speed och några extra kilon i sarghörnet
Timrå Icon:
lär väl va roligare än luleås j20 eller var han nu hamnat nånstans
Oscar Sundh , lånekontrakt ... nu !!
Ingen målkung visst , men snabbhet tyngd o jävlaranamma iaf
Redigerad kommentar
timrå en pinne ik...
ja vi är juh väldigt sällan utan poäng iaf... men hur desperat kan man sakna en sniper?
herregöte två ruskigt fina lägen mitt i slottet båda med fetaste dragskottet i magen på målisen...
suurt...
vore fint om lite mer folk kunde hitta sig ut till sörberge så lite utrymme i budgeten kunde skapas för en sniper....
tyvär verkar ingen vara sugen på att ta några kliv framåt på avsluts fronten
Bragd-Birger:
helvetes j**** 1poängsmatcher hela tiden