Händer nåt i Arenan?
Så blire serru !
Varför öppnar inte TIK restaurangen under VM och visar Sveriges matcher på Tv-apparater?
Hade varit kul att kunna sitta bland vänner och bekanta, käka lite gott och dricka en pilsner. Samtidigt som man kikar på fotboll.
Finns väl ingen krog inne i stan som inte är fullbokade dom kvällar SWE spelar. En pytt, bira och lite fotboll för en hundring borde ju vara helt ok eller?
Alla ni som inte firade nationaldagen på torget i vivsta .. snacka om att ni missade något.. ni får ta revanch på Hamletföreställningarna istället, dessutom bjuder jag på ett smakprov
-Våran egen Earnie Eagle
www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=dsc00032.jpg
När det gäller tanken på att bygga ut på läktarhåll så finns det planer till säsongen 2007/08 (gäller även loger). Det är väl hur det ska göras som sätter lite käppar i hjulet, det i kombination med att det givetvis är en kostnadsfråga.
Verkar som ni också vill vara en "event-arena"
Timrå ishall moderniseras
publicerad 9 juni 2006 - 11:41
Uppdaterad 9 juni 2006 - 11:42
Timrå Ishall ska byggas ut för att kunna rymma fler verksamheter, även aktiviteter utanför ishockeyn. Publikutrymmen, omklädningsrum och förrådsutrymmen ska moderniseras
Kostnaden för byggnationerna är beräknade till nästan tretton miljoner kronor. Projektet beräknas ge tre nya arbetstillfällen.
dr-nix: Kan stämma men den den ombyggnaden kommer väldigt sent isf.
Tror ingen ny arena/hall kan bara klara sig på hockey i dagens tider. Så det är ett steg i rätt riktning, Fördelen att när man man äger arenan så slipper man lämna arenan för spel i en mindre sunkig arena bara för att "SCAN" skall köra någon Horse show :-)
"Den lokala församlingen av Jehovas vittnen inbjuder dig att vara med vid sammankomsten. Tid och plats anges här.
Fredagen 30 juni kl. 9.30-17.15
Lördagen 1 juli kl. 09.30-17.05
Söndagen 2 juli kl. 09.30-16.10
e-on Arena, Timrå"
Det var mer än vad jag visste. Tack för att du delar med dig av vad som stod i medlemsutskicket du fick.
En positiv sak med JV är att ni städar Arenan efter eventet.
Bara det inte bedrivs otukt med familjemedlem så får de husera fritt där, det brukar ju även ni ha tillåtelse till och det trots att ni inte följer det förstnämnda.
Saxat från Dagbladet:
"– Det är en rejäl sak som kommer att hänga upp i taket. Jag skulle tro att den kommer att täcka hela mittcirkeln, säger han.
Kuben är åttakantig där det finns chans att se bilder från fyra håll.
– Vi tror att det här kommer att bli väldigt bra. Det är en stor investering på några miljoner, säger Johansson.
Timrå har varit den enda laget i hela Elitserien som saknat en jumbotron i sin arena."
Dream Team: Eftersom jag har lite att göra så påpekar jag att Jumbotron är det flera som saknar... Är bara Globen som har en Jumbotron.
Jumbotron är Sonys svar på mediacuber :-)
Skall bli spännande att se vad som kommer att presenteras på skärmarna till vintern. Har ett förslag på hur spelarentren skulkle kunna göras på ett nytt sätt.
Till vilken skickar man förslaget?
Det byggs för fullt nu precis som det sas i tidningen då i juni.
Det är resturangköket som kommer att flyttas först.
Kalasfint hoppas bara att allt är målat med bra målarfär då blir alla nöjda och glada ;)
En mediakub ska väl monteras, har det påbörjats?
Kommer det byggas till fler platser... en sk etage ovanför ståplats eller liknande?
sånt man funderar över när det är stillestånd i Jonte-frågan för tillfället.