Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1135348 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Angående det du nämnde tidigare om att inga av de tre första lagens tränare ville välja Timrå - jag tror inte heller att Kenta hade valt oss om han hade haft den möjligheten.
Kalaslottning detta! Ordet REVANSCH borde sitta som klistrat i pannan hos var och en av våra spelare. Tänk 2006/07, förlust i sudden i match 7 mot länsgrannen, tänk 2007/08, just REVANSCHEN mot samma lag. Dito i år, det kunde inte ha blivit bättre!
Kalaslottning detta! Ordet REVANSCH borde sitta som klistrat i pannan hos var och en av våra spelare. Tänk 2006/07, förlust i sudden i match 7 mot länsgrannen, tänk 2007/08, just REVANSCHEN mot samma lag. Dito i år, det kunde inte ha blivit bättre!
Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa:
Skiter fullständig hur modo mår..
Jag frågade bara om du hade kollat in någon försäsongträning..
Skiter fullständig hur modo mår..
Jag frågade bara om du hade kollat in någon försäsongträning..
Sv: Kvartsfinal 2009
Tomas Ros är redan ute och yrar;
"Repris på semifinalen i fjol. Då vann HV71 enkelt efter att bränslet tagit slut för Timrå. Nu är läget likadant. Timrå har fått slita för att ta sig till slutspel och bör inte orka störa HV71."
Är inte det problem vi upplevt på senaste tiden att Timrå glidit på en skridsko in i slutspelet och bland annat vilat mycket viktiga pjäser som Styf och Pärssinen?
Jag hade gärna sett att Timrå svettats lite mer under slutfasen av serien..
HV - Timrå är helt klart den mest öppna matchserien. Eller samtidigt den mest solklara.. Seger med 4 - 1 i matcher för Timrå.
"Repris på semifinalen i fjol. Då vann HV71 enkelt efter att bränslet tagit slut för Timrå. Nu är läget likadant. Timrå har fått slita för att ta sig till slutspel och bör inte orka störa HV71."
Är inte det problem vi upplevt på senaste tiden att Timrå glidit på en skridsko in i slutspelet och bland annat vilat mycket viktiga pjäser som Styf och Pärssinen?
Jag hade gärna sett att Timrå svettats lite mer under slutfasen av serien..
HV - Timrå är helt klart den mest öppna matchserien. Eller samtidigt den mest solklara.. Seger med 4 - 1 i matcher för Timrå.
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Det spelar väl ingen roll att vi tokmyser att Modo har barmarksträning mitt i vintern. Det viktiga är väl att laget fokuserar på dom rätta sakerna.
Sv: Kvartsfinal 2009
gud: Du vet inte vad du snackar om. MODO som förening mår inte bra. Det bästa som kunde hända var det som just hänt. Hade vi lyckats gå till slutspel hade ledningen haft det som argument för att allting är bra i klubben.
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Han sa vad alla andra tränare/sportchefer tyckte men inte vågade att säga. Och Boork fick rätt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa:
Haha..Vad det svider i ditt hjärta..
Har du kollat in något på ditt lags försäsongsträning ännu då??
Haha..Vad det svider i ditt hjärta..
Har du kollat in något på ditt lags försäsongsträning ännu då??
Sv: Kvartsfinal 2009
Nubben tyckte att de skulle vara för pinsamt att förlora mot Timrå första året , så han for iväg ännu längre norrut .
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Vi har respekt med oss, uppenbarligen! HV är inte fel, mätta mästare har vi ju mosat förr...
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Uffe "vi tittade över alla lagen och av dom lagen var det Timrå vi absolut inte ville möta, så det blev ganska lätt" Fan vad dom orden satt fiiiiiiiiiint :D
Sv: Kvartsfinal 2009
Hassan: mmmm... Bra för min del förövrigt till bortamatcherna - blir bara 4 timmar ifrån uppsala=)
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Man undrar ju om Nubben hade något att säga till om i det där valet.
Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Jävla chickens fan, nu ska vi krossa hv sen ska vi spöa skiten ur frölunda
« Föregående · 1135348 · Nästa »