Kvartsfinal 2009
gud: Du snackade om svidande värk. Du verkade tala av egen erfarenhet, utan att ha koll på hur jag kände för laget.
Och bara för att du ska sova lugnt inatt, ja jag såg MODO mot SSK. Snacka om försäsongsträning.
- De har ju "Honken", som kanske är elitseriens bäste målvakt. Sen har de en handfull duktiga spelare också.
Varför vinner ni den här kvartsfinalserien?
- För att vi är ett bättre lag än dem."
haha ja, visa det på isen då Omark och sluta ord fightas, när fna blev luleå bättre än FHC, klart FHC kommer höjja sig flera nivåer!
skulle jag gissa på 500 + inträde vi bussresa
Yellowcard: Det är rätt jävla fascinerande att respekten för Timrå sitter i fortfarande i Hockey-Sverige. Luleå går till semifinal, tack Nubben och Dahlén. Timrå har en minimal chans på semin förutsatt att vi vinner match 1 och 3 hemma och kan agera frejdigare på bortais än vad som var fallet ifjol. Det är våran chans.
Linköping skåpar ut Skellefteå nu när Dimitrakos är skadad och SAIK är ur slag.
Och även Färjestad går till semifinal.
Det vore helt underbart med Luleå och Timrå vidare till semifinal.
Sedan väljer Färjestad Luleå i semifinalen och Linköping får Timrå.
Då blir det SM-final för Timrå mot Färjestad.
Det finns alltså 10% chans att Timrå kan spela sin första SM-final i klubbens historia men det är en snårig väg att vandra!
men semi är långt borta än så länge, först ska vi vinna 4 mot HV, det blir tufft nog det!
Ditt svidande i hjärtat var ingen fråga..Bara ett konstaterande..
Min egen erfarenhet när det gäller svidande hjärtan i det idrottliga
är nog ganska hög..Men just nu är det inga problem..Njute som fan just nu
Timrå IK i slutspel..Klart suveränt..
Nära till Jönköping...Lite synd att Frölunda inte vågat ta Timrå..
FORZA TIMRÅ IK
Menar du att han skulle ha mindre bromssträcka än Mikko SiljaLine Luoma? Typ en km eller nåt?
Han fegade då ur. ;-)
Ett, på gränsen till desperat boxplay, någon som konstant går på kropp mot Davidsson och vi kanske kan skrälla.
Liten banderoll kanske eller liten ramsa:)
Men jag ser ändå det här som en ganska så god skrällchans. Om allt klaffar vill säga.
Det gick bra att hämnas på Modo. Nu är det Jerusalems tur.
Må Gud vara med oss, vi klyktattare.
Giv oss frid - VINN
persson:
Fan vad man saknar Manderville nu, men Bagarn, Sonnenberg, Styf får mer än gärna saknaden mindre :))
Fegt som f*n!
Men den gode styf vid friskhet, kan nog vara en plåga, liksom sonnenberg/sundh
I nu lägen är det 23st anmälda, priser och tider kommer vi med under
tisdag!
Anmälan görs som vanligt på tikare.se eller via telefon på
070 360 79 71