Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Tjoho! Det här hade man ju på känn!
Hockey är en underbar sport!
Hälge:
Lundström MYCKET bra. Vilket betyder att Bellissimo står på torsdag.
pefr: Knappt har helberg torkat tårarna kring avundsjukan i nhl cirkusen, åsså kommer ni som underdogs å kör över lhc i deras egen kula... =) FY FAN VA GÖTT ;)
grattis era jävlar, grymt STARK
Timrå Icon: Exakt. In your face, tvivlare ! ;-)
Kul som fan att Jonte gör en så bra match också. Följ upp nu!
Jovisst! För crippe? Mmm...
Nä den går jag inte på...
Nu lossnar det för robinson säger vi isst...
Saida Andersson! Du har en arvtagare!
SKÖN seger i dag!
Två skapligt viktiga matcher kvar den här veckan. Glädjas i dag. I morgon är det bara att ladda om och gå vidare.
Timrå Icon: Crippe måste stänka dit några rena innan han är helt förlåten, men visst skapar pöjken framåt.
5-1 till Timrå! I en hockeymatch! Det är inte utan att man drar sig för att nypa sig i armen. Lägg därtill ett rejält positivt tecken i NHL-konflikten också, och det börjar summera sig till en riktig mummelimumma-dag.
Det k a n gå!!1
Det var det här som behövdes för hela lagets självförtroende.
Jojo, självgodhet ÄR en dygd...
Timrå Icon:
På tal om det så kan väl inte ens Modano ha något att gnälla på i kväll?
Redigerad kommentar
Hade jag inte blivit nykterist efter Brynäsmatchen så hade du fått bjuda mig på en öl som tack :-)