Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Det kommer minst vara 3-3 innan periodpausen
vi har inte ett skit just nu!
Caslavas första misstag!
jag är nöjd med en pinne!
Det man gjorde så bra i första, dvs spelet vid linjerna, samt första passet från egenzon, har nu försvunnit i 2:a.
Synd!!!, sen att domaren gör allt för att påverka matchen missar väl ingen.
Sjukt, nu äter luleå upp oss igen...
Solklar utvisning för dom, sedan en mindre solklar straff!
--
Det SSK ska göra är Nr.1 Leta nymålvakt,2 stabila backar. Nr 2. Låta #22,24,14 gå skilda vägar och tacka för den tiden dom haft i klubbén OCH ska inte ha något med kanslietet att göra.
--
Man kan se det som en ren komedi. Faktiskt ett visst underhållningsvärde om man betraktar SSK på det viset just nu.
--
Timmy >> Förstod inte de som "längtade" efter Jaakola. "Med Jaakola med får vi lite mer stabilitet, hoppas han är hel snart". Okej.
Tror många blev lurade av utnämningen till Finlands bäste VM-back. Nästan mer konfunderande än Obamas fredsprisutnämning
--
Vi var och är med ojämna mellanrum lite i samma sits men vi har ju en förmåga att resa oss ;-)
Ödmjukhet nu, som någon nämde så vill man inte uppleva samma ras som när Sanny stod och snackade goja(vi är bäst, luleå har inget att komma med, typ) efter 1: perioden och luleå gick ut och krossade oss efter det.
Tänk, vi kan visst spela hockey utan Challe också...
TT: yup såg att dom ändrade på swehockey också.
edit: föresten är det inte utvisning egentligen på Anger där vid 0-2 målet. Inte solklart iof men jag förstod varför några i publiken busvisslade.
Redigerad kommentar
| 0 - 2 EQ | TIK | 14. STARKOV, Kirill | ||
| (51. LANDER, Anton | ||||
| 33. KARLSSON, Mattias) | ||||
Jag tyckte han var riktigt rolig innan matchen..
Man wundrar ju varför Lander inte fått assist på 0-2 målet. Det är ju hans sköna förspel som gör målet.
edit: nu ser jag att man satt upp Lander på assisten på hockeyligan.se iaf. Bra.
Redigerad kommentar
Ursäkta, har fått en släng av Hegerforsvirus.
wow 0-3 efter första det hade jag aldrig trot inför matchen.
Helt okej period från Timrås sida men det var mycket flyt inbladat i 0-2 och 0-3. Nu gäller det att inte ge bort enkla kassar. ALLA! vet att om man ger Luleå ett lillfinger (speciellt på hemmaplan) så tar dom tamefan hela armen. Minns att vi inte för så länge sedan (någon säsong sedan) ledde med 0-3 och när matchen var slut hade Luleå vänt till 6-3.
Må detta hålla i sig..
Ta i trä.
lincoln: vi har varit experter på att släppa in psykologiska mål med mindre än 1 minut kvar av perioden..
edit: Ta i trä.
Redigerad kommentar