Luleå - Timrå IK 2009-12-10
« Föregående · 1215058 Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Overkligt bra bortaperiod, trots att det bitvis ser skakigt ut i egen zon.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
fighter: 3:an kom som jag förutspådde. Nu byter dom burväktare i Luleå.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Okej det är viktigt att hålla detta nu och att Luleå inte får en psykologiskt viktig reducering.. (edit: dvs perioden ut)
Ta i trä....
Redigerad kommentar
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Tänk om vi hade ett Powerplay (eller HVs pp)! Vi skulle leda serien klart ;=)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Johan J: Bättre att sikta på 3:an! Inte dra ner på tempot, då sitter vi snart i knäna på Lindbäck.
Redigerad kommentar
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Kan man hålla 2-0 perioden ut? Knyt ihop säcken nu, inte 2-1 i sista spelminuten.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
tiker: Nu har vi den förhatliga 2-0-ledningen. Nu gäller att sätta 3-an så vi upphäver "trolldomen" med 2-0-ledningar.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Jo det är klart att vi siktar på 3pinnar,men jag vill vara försiktig
och inte bygga upp föväntningarna för mycket,blir så himla jobbigt då
om vi får stryk.
och inte bygga upp föväntningarna för mycket,blir så himla jobbigt då
om vi får stryk.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Hoooooooooooooooooooooooooooooooooaaaaa!!!
Förnya med Starkov omedelbart!
Förnya med Starkov omedelbart!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
fighter: Vi måste väl sikta på 3 poäng, allt annat är fel? Vad det blir, det är en annan sak.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Nybbe: Man lämnar in laget typ 2 timmar innan match tror jag. Med andra ord misstänker jag att det där med Anger inte stämmer. Men jag vet inget. Jag har varit fullt upptagen med andra saker hela dagen så jag har inte följt något om Timrå IK fram till nu i stort sett.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
dr-nix: Man kommer snart att få veta om det är sant , det där om Anger,om han spelar idag, han finns iallafall med i lag-uppställningen ?!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Linorna:
| 17. ANGER, Niklas | 14. STARKOV, Kirill | ||||||||||
| 4th Line | 8. SUNNQVIST, Sean-michel | ||||||||||
| | |||||||||||
| 27. PÄRSSINEN, Timo | 26. PIROS, Kamil | 19. SVENSSON, Björn | |||||||||
| 3rd Line | 4. GRANATH, Elias | 23. SKOGS, Tomas | |||||||||
| | |||||||||||
| 91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus | 51. LANDER, Anton | 16. AXELSSON, Anton | |||||||||
| 2nd Line | 33. KARLSSON, Mattias | 36. STYF, Pär | |||||||||
| | |||||||||||
| 7. HYNNING, Fredrik | 13. CORSO, Daniel | 25. SONNENBERG, Martin | |||||||||
| 1st Line | 9. CASLAVA, Petr | 2. MOE, Eric | |||||||||
| | |||||||||||
| Goalkeepers | 1. ÅKERLUND, Magnus | ||||||||||
| 35. LINDBÄCK, Anders | |||||||||||
| | |||||||||||
| Timrå IK | |||||||||||
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Med det laget vi mönstrar i afton finns det klara poängchanser.
Endast två matcher kvar innan juluppehållet. Därmed torde man kunna gå ner på tre femmor hyfsat tidigt i matchen.
Vore typiskt om Lule studsar tebaks just i kväll, dock. Dom har ju sett hyfsat B ut på slutet, men det lär knappast hålla i sig serien ut. Tyvärr.
Endast två matcher kvar innan juluppehållet. Därmed torde man kunna gå ner på tre femmor hyfsat tidigt i matchen.
Vore typiskt om Lule studsar tebaks just i kväll, dock. Dom har ju sett hyfsat B ut på slutet, men det lär knappast hålla i sig serien ut. Tyvärr.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Hahl Bundy: Haha, jag skulle inte bli förvånad om det verkligen ÄR sant också!
Det skulle nog bli en lika stor succé om man följde herr Ros och hur han lever sitt liv.
Sitter på läktarn och säger "Jag är glad över mitt jobb och mig själv, jag har möjligheten att favorisera lag och att äta mycket korv på matcherna, själva händelse förloppet under matchen har jag ingen koll på men det finns någon som heter Peter Fors,.. Nånting ? Han spelar IshoKkey tror ja?"
Det skulle nog bli en lika stor succé om man följde herr Ros och hur han lever sitt liv.
Sitter på läktarn och säger "Jag är glad över mitt jobb och mig själv, jag har möjligheten att favorisera lag och att äta mycket korv på matcherna, själva händelse förloppet under matchen har jag ingen koll på men det finns någon som heter Peter Fors,.. Nånting ? Han spelar IshoKkey tror ja?"
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Hahl Bundy: Kan dessa rykten vara riktiga Anger har stuckit i från Timrå idag ?
och lämnat allt...
och lämnat allt...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Bissett19: Ros påminner om Ullareds Morgan!
Ros blev en leftover från vaktmästeriet. Det fattades en kille på hockeyredaktionen en gång o då frågade man Honom om han visste nåt om hockey.
"Klubba, hjälm och och...... skridskor, tror jag", svarade Ros.
" Vi har vår kille, sa AB redaktionen. " Vad väntar du på?Go Go Go!"
På den vägen är det.
Ros blev en leftover från vaktmästeriet. Det fattades en kille på hockeyredaktionen en gång o då frågade man Honom om han visste nåt om hockey.
"Klubba, hjälm och och...... skridskor, tror jag", svarade Ros.
" Vi har vår kille, sa AB redaktionen. " Vad väntar du på?Go Go Go!"
På den vägen är det.
Redigerad kommentar
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
T T:
Offensivt utan Challe ikväll?;)
Offensivt utan Challe ikväll?;)
Länkar:
Hockeybloggen med Tomas Ros
Hockeybloggen med Tomas Ros
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
TIKbiff: Ja men då så, det förändrar ju allt. Nu är vi favoriter. ;)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Hahl Bundy: Vi skulle kanske ha skickat J20 norrut och gått all in i Ängelholm i stället...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Ambroo: Det är inte alltid vi över överens men i fallet Peter Nylander har vi samma åsikt! ;-)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
DJ Hemp: Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Ring in Peter Nylander, nu!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
friskan:
Så gör vi.
Nu gäller det att kräma ur det sista innan uppehållet. Mycket skador som stör tyvärr, men det får laget glömma, bara köra !
Så gör vi.
Nu gäller det att kräma ur det sista innan uppehållet. Mycket skador som stör tyvärr, men det får laget glömma, bara köra !
« Föregående · 1215058