Luleå - Timrå IK 2009-12-10
« Föregående · 1215262 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
RTS: Oj - Sorry - Var en generell kommentar - inte ett svar till dig -Klantigt
...plus att det var 100% ironi och desperation ;=)
...plus att det var 100% ironi och desperation ;=)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Röda Tallen: Då har vi alla fall 2 % chans kvar.....de måste räcka ända fram.Men de e klart att de känns tungt nu....
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Spelar vi bara hockey i tredje så borde vi vinna för fan.. glöm andra perioden och kör vidare, typ. och sparka domaren.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
lincoln: Okej,, man är så jäkla upphetsad under matchens gång, och man håller fan på bli tokig på Zebra.
3-4 Solklara utv missade han på Lule
Kom igen nu för fan Tik
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
MB: Finns väl ingenting som talar för oss just nu. Mitt hopp försvann iaf när Lander drar pucken i stolpen med hela målet öppet.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Vilka jävla filmande fjollor Luleå har blivit. De brukade hugga och slå förut men de var inte så här fjolliga.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben: Det här är det värsta jag någonsin sett i "hemmadomarväg". Vi får ju inte en ärlig chans att vinna den här matchen.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Timråå: Om inte Timrå skärper sig nu går detta åt h.....e! Skärpning!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Barbarossa: Ja nu kan man ju verkligen säga att Timrå inte riktigt har domaren med sig om man säger så.....
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Barbarossa: Jag hoppas och önskar att domarförbundet granskar Johanssons insats efter den här matchen. Så här får det inte gå till.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Rooster23: Fattar ingenting. Vi kan ju bevisligen spela hockey. Vad fan är det här??????
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Fan va nervös man e nu alltså..Detta e inte bra för nerverna..Sätt 4-2 o avgör nu..
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Rooster23: haha inte riktigt var väl en underdrivet ler dem har han inte alls
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Vad är det som händer? Vi har ju ingenting just nu. Ta ansvar för tusan!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Rooster23: Nu tycker jag Morgan har gått ett par klasser för långt, Timrå får ju inte en spela,, Hakningen på Moe ser en blind
Men som hela domarkåren gäller föjande, "I de blindas rike, är den enögde kung".
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Lite jobbigt när fanskapet på webbradion sitter o tjötar om att lule spelat upp sig..Tro fan det när det e det enda dommarn vill..
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Olle: Jag har önskat att man ska kolla domares insatser under andra matcher med men glöm det det är en skyddad jävla mupp verkstad att döma elit hockey i sverige....
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Barbarossa: "slå ner dne där muppen corso"
Vad menar du egentligen?
Vad menar du egentligen?
Redigerad kommentar
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Dom andra matcherna verkar ju gå oss helt i händerna, Brynäs, SSK, Rögle ligger under klart, bara synd att Modo verkar ha kommit ikapp i sin match. Så om det går åt helvete ikväll så ändras inte tabelläget märkvärt
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
popupman: Vem bryr sig om tvillingarna Abbots? Vi har ju trillingarna Starkov-Anger-Samuelsson.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Johan J: 3 skott under 2a perioden och 2 skott i 3e än så länge???? inte ok...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
tik02: Hmmm - nja... Just nu vill man mest öppna upp en lucka neråt till RBK och SSK.
Nu tycker kommentatorn att domaren är lite väl tolerant mot tIK -- he he he
Nu tycker kommentatorn att domaren är lite väl tolerant mot tIK -- he he he
« Föregående · 1215262 · Nästa »
....nej visst ja....han är ju hemma....hmm, SPARKA NÅGON ;-)