MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Nu är iofs storstjärnan Halonen tillbaka i laget och backbesättnigen är på så sätt så bra som den kan bli så att säga. Men vi saknar ändå ett gäng spelare. Gnagarn, Bagarn, Alex, Boyce, Friberg............och Pikka....höll jag på att skriva.
Men just ja. Mustonen har vi ju fått in. Då så. Tänkte inte på det.
Tvivlar att fler än tre spelare saknas i Modo.
Matchen då? Jag tror precis som Jimmy att vi vinner.
Snart firar Eldkvarn 40 år. SVT heter kanalen. 22.00 är tiden.
Dom är skitnödiga dom små liven.
Redigerad kommentar
YIHAA!!!
...eller nåt.
Ja Grattis till första derby-segern denna sesse! Allt talar för er.
Å när Max kommer tebax kan det bara gå uppåt, ni får Slutspela o vi spela lilla SM, som en känd f d "coach" kallat.
TVmatchen.nu | Sport på TV
Äh ni får se den här istället. :)
www.youtube.com/watch?v=QbEcGM-ZenIPetter Rönnkvist kommenterar på Canal + , blir en prövning det här på många sätt
Jobbig kväll. Tur man kan stänga av när det blir för tungt.
Den där Tollefsen borde man göra om till kastratsångare.
Per HApps:
Jag måste ändå säga att jag gillar Hallin, Röymark och Motin. Det känns som att det finns potential i det här laget om de bara skulle få igång ett fungerande spelsystem.
Redigerad kommentar
Irriterande att alla verkar missa att dom slog sönder Molinders klubba när han skulle ta returen från Brembergs friläge.
Med alla menar jag då domarna och de bägge Petters
Redigerad kommentar
Bra jobbat satans Mustonen, två utvisningar i premiären. Dra åt helvete med dig!!!