Modo - Timrå IK 120816
Svar: Absolut inget. Känns lika bra som innan. Skiter fullständigt i resultatet. Precis som alltid i försäsongsmatcher.
Spel med reservlaget till trots; vi har ett överskott av forwards men jag undrar ff vem som ska göra poängen. Mer än möjligen Gunno. Om han är hel.
Nä kanske inte fullt så jävligt ändå
Härligt att dom sjunger "Timrå åker ur i år".
Nu känns det helt plötsligt säkert att vi klarar oss kvar i ES och modo får kvala.
Sen kan vi även konstatera att det sämre laget vinner.
Leksand Vs. Färjestad - sämre laget Leksand vann.
Modo Vs. AIK - sämre laget AIK vann.
Leksand Vs. Modo - sämre laget Leksand vann.
Brynäs Vs. Timrå - sämre laget Brynäs vann.
Modo Vs. Timrå - sämre laget Modo vann.
Brynäs - Almtuna - sämre laget Almtuna vann.
Dalton:
Jag skulle inte önska något heller än att han är hel och att han gör maximalt nytta för er i år. Det är ni och han värda och jag tror att det är nödvändigt för att ni ska gå bra i vinter.
Sen hoppas jag såklart att ni förlorar alla matcher mot oss med tvåsiffrigt, men det är ju en annan femma.
mikenomad:
Nu blev de mål igen .
Men det kanske inte gör nånting . Förlorar man på försäsongen så blir man ju svenska mästare till våren .
Redigerad kommentar
Såg det redan ifjol. Helt otroligt....
Redigerad kommentar
Faktum var ju att det till och med var bra att inte vinna hette det väl?