Modo - Timrå IK 2009-10-27
« Föregående · 1193118 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
El Maco: Både och El Maco. Det var längs sedan vi hade en spelande tränare i högsta serien i de stora bollsporterna(håkky & fotboll). Kan det ha varit Roffe Z i AIK? Det är dax nu.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J:
Frågan är ju om vi har rätt tränare? Vi har kapacitet i laget som vi inte får ut.
Frågan är ju om vi har rätt tränare? Vi har kapacitet i laget som vi inte får ut.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The great one: Jag kan inte se något i denna period som leder till 3p
Vi för spelet utan att spela rakt mot mål, snart kommer kontringen och soporna vinner matchen.
Vi har absolut inget självförtroende att vinna en sådan match.
Tyvärr.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The great one: Nej, jag är också tveksam till Challe milt sagt. Men det är ändå upp till ledningen att avgöra. Tycker det är rimligt att han får fram till uppehållet på sig men det går inte bara att sparka utan man bör utse en kompetent ersättare först. Vill ogärna se nuvarande Sportchef i båset, det vore en katastrofal krislösning. Man borde istället hitta någon med mer erfarenhet som kan tänka sig ett kontrakt på ett par år.
Det har tidigare pratats om Kenta Johansson och man kan tycka vad man vill om honom men visst fick han oftast ut en hel del av sina spelare under sin tid i Timrå.
Det har tidigare pratats om Kenta Johansson och man kan tycka vad man vill om honom men visst fick han oftast ut en hel del av sina spelare under sin tid i Timrå.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Vi möter ett galet lamt Modo och vi har oerhört svårt att göra något av det, då är det något rejält fel i laget, eller så är vi inte bättre helt enkelt.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
RTS: VIAGRA TILL ALLA - NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Impotensen måste få ett slut
Impotensen måste få ett slut
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J: Tycka vad man vill om Kenta? Det var ju han som gjorde Timrå bra, det har ju gått utför sedan han motvilligt fick lämna rodret.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward:
Vilka jävla returer Åkerlund släpper, på allt-från alla håll!
Vilka jävla returer Åkerlund släpper, på allt-från alla håll!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J:
Boorken får komma in och rädda upp oss säsongen ut. Han har erfarenheten och kan sätta ihop 2 pp lines. Det finns mycket att säga om Boork, men jag tycker han är bra.
Sedan får Kenta ta över nästa säsong med ett färskt 5-års kontrakt signerat.
Boorken får komma in och rädda upp oss säsongen ut. Han har erfarenheten och kan sätta ihop 2 pp lines. Det finns mycket att säga om Boork, men jag tycker han är bra.
Sedan får Kenta ta över nästa säsong med ett färskt 5-års kontrakt signerat.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Känns ju tryckt att Starkov har mkt mer speltid än tex Anger. Han är ju riktigt vass nu , ironi
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Pär:
Huvudsaken är väl att han inte släpper in mål så får backarna rensa returerna.
Huvudsaken är väl att han inte släpper in mål så får backarna rensa returerna.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward: Jag håller med om att Kenta gjorde ett bra jobb även om man kunde bli hur less som helst när han rullade runt på formationerna utan att toppa i spel i numerärt överläge och vid underlägen.
The great one: Boork kanske kan vara bra vad vet jag?
The great one: Boork kanske kan vara bra vad vet jag?
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
lincoln:
3 oavgjorda matcher på raken (ordinarie tid). Obesegrad med Sonnenberg.
Alltid något.
3 oavgjorda matcher på raken (ordinarie tid). Obesegrad med Sonnenberg.
Alltid något.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
The great one:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SEBBE!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SEBBE!!!!!!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Oj vad den stackars reportern bröt ihop. Beige med så hemmavinklad reporter
Håller vi det här nu då?
Håller vi det här nu då?
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J: Jo men han gjorde samma sak med HV71 och då blev det 2 finaler och ett guld. Visserligen med bättre spelar än Timrå men gör man sådana resultat så är det bara mer bevis att ledningen gjorde ett stort misstag att skicka iväg en sådan kompetent tränare. En tränare som dessutom inte ville lämna Timrå.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
MB: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! 3 jävligt viktiga poäng!! Nu vänder det!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Kattgubben:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AVGÅ CHALLE!!!
små marginaler, men nu får han f-n ta sitt pick och pack och dra.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
AVGÅ CHALLE!!!
små marginaler, men nu får han f-n ta sitt pick och pack och dra.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Jag använder inte könsord i onödan men här är vi många som är överens
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward: Man kan ju vara en väldigt bra tränare samtidigt som gruppen underpresterar och behöver en ny röst i båset.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
RTS: Vilket jävla skitlag. Man spelar sin bästa defensiv när det gäller som mest.
DRA ÅT HELVETE!
DRA ÅT HELVETE!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
det är ju fan inte sant, man kan hålla igen i två jävla perioder men inte fan klarar man en minut då det gäller....
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
El Maco: Det här går ju inte! Man kan ju inte hålla på och titta på detta. Det kan ju inte vara hälsosamt. Tillbaka i gamla synder att vi inte kan hålla paniken borta i slutsekunderna. Kalle K. Kom tillbaka. Allt är förlåtet
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
Jag orkar inte med att aldrig nånsin få vara glad efter en match
« Föregående · 1193118 · Nästa »