Modo - Timrå IK 2010-11-25
« Föregående · 1311279 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: hela timrå var off inför den där utvisningen. Virrigt spel från Timrås sida. Jag hoppas de klarar av detta boxplay nu... Shit där det blev det ännu en utvisning...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Ja såg inte bra ut på Hirso. Men varför släppte Åke klubban??
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Jag skulle nog vilja säga att den spelare jag är mest besviken på av nyförvärven är Jokela. Han håller inte måttet någonstans.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
dr-nix: tre snabba till bara så kan vi börja andas ut (lite halvt i alla fall)
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Lite smånervös vad gäller resten av matchen. 0-3 efter period är flyt helt enkelt. Tyvärr har Timrå varit grymt värdelösa på att ta vara på lägen där man fått flytmål... Men den som väntar får väl se (vad som händer).
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
John K: Vi hade ju faktiskt två riktigt heta krosspass i PP på slutet, där hade mycket väl 4:an kunnat komma. BS dom missade ett av dom om jag inte såg fel.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Matchen är ju avgjord, dags att respektera varandra och spela av matchen. Vi vill ju inte att någon återfallsförbrytare ska göra någonting farligt!
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Småskön period. Modo ligger på och surrar friskt, men Timrå går upp och bitchslappar. Pang-pang-pang!
Annars är det sedvanliga och onödiga utvisningar i parti och minut. Det måste bli bättre där!
Ole-Kristian Trullesnurr är en tuffing. Nästan så att man själv blir rädd framför skärmen. Han passar bra in i Modo tycker jag.
Hoppas man kan täta till det i andra. Men det lär bli en sedvanlig slita-håret-period. Smartare i mittzon (inga hafsiga/smånonchalanta pass när alla går!) och ligga lite mer på rulle. Det finns rejäla ytor att kontra på, och vi har några speedkulor. Fick ribba av Röymarks BP-spel. Den snubben har frenesi när han trampar i gång. Hallins uppåkning var mysig också.
Åkerlund ger...inget supertryggt intryck. Jag blir nervös så fort dom börjar leta läge i zon. Hoppas marginalerna fortsätter vara på rätt sida.
Smiska mer! Nu tar vi fjollorna!
Annars är det sedvanliga och onödiga utvisningar i parti och minut. Det måste bli bättre där!
Ole-Kristian Trullesnurr är en tuffing. Nästan så att man själv blir rädd framför skärmen. Han passar bra in i Modo tycker jag.
Hoppas man kan täta till det i andra. Men det lär bli en sedvanlig slita-håret-period. Smartare i mittzon (inga hafsiga/smånonchalanta pass när alla går!) och ligga lite mer på rulle. Det finns rejäla ytor att kontra på, och vi har några speedkulor. Fick ribba av Röymarks BP-spel. Den snubben har frenesi när han trampar i gång. Hallins uppåkning var mysig också.
Åkerlund ger...inget supertryggt intryck. Jag blir nervös så fort dom börjar leta läge i zon. Hoppas marginalerna fortsätter vara på rätt sida.
Smiska mer! Nu tar vi fjollorna!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Smokey:
Mockadojor och svart polokrage gäller nu igen. Efter ett antal års uppehåll. Fast nu är det betydligt dyrare grejer än de där gamla paltorna från 90-talet. Lustigt att du tog upp det här ämnet just i kväll : )
Mockadojor och svart polokrage gäller nu igen. Efter ett antal års uppehåll. Fast nu är det betydligt dyrare grejer än de där gamla paltorna från 90-talet. Lustigt att du tog upp det här ämnet just i kväll : )
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Raggaren Putte:
Det är bara att de går ut och låtsas att andra perioden är tredje perioden och att tredje perioden är sudden.
Det är bara att de går ut och låtsas att andra perioden är tredje perioden och att tredje perioden är sudden.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
John K:
Risken är väl den, Tur dom har spjutspetsen Timmander där bak då!
Risken är väl den, Tur dom har spjutspetsen Timmander där bak då!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
liston: Vi får väl hoppas att dom går så mycket på knock att dom missar täckningen bakåt. Då kan vi gå fram och sätta ett par pytsar till.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Äh, lägg av nu. 3-0 är snarare något i underkant. ;)
Men nu kommer eldprovet som vi visat oss vara ganska skakiga på tidigare och det är att stänga matcher som startat så här. Speciellt då vi är kort på folk så får vi inte ge MoDo lillfingret och det viktigaste är att inte börja och ta en massa skitutvisningar.
Halonens utvisning var för övrigt mycket nödvändig i den situationen som uppstod.
Men nu kommer eldprovet som vi visat oss vara ganska skakiga på tidigare och det är att stänga matcher som startat så här. Speciellt då vi är kort på folk så får vi inte ge MoDo lillfingret och det viktigaste är att inte börja och ta en massa skitutvisningar.
Halonens utvisning var för övrigt mycket nödvändig i den situationen som uppstod.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Vi leder med 3-0 och är 100% i BP och vi spelar bra i PP, fem besättningsmän borta,
Alle man över bord. Hiroshima. Jesus på korset. Gulag. Vad i helvete!? :D
Alle man över bord. Hiroshima. Jesus på korset. Gulag. Vad i helvete!? :D
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Det här stinker typ 5-4 till MoDo lång väg. Jag blir i alla fall inte överraskad om MoDo går ikapp till 3-3 innan andra perioden är över. Man har ju varit med förr. Men det är klart att det är roligt så länge ledningen varar...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Abron:
Måste bara beröma fjunisen som kommer in och spelar back med Sebba, gör det skitbra så här långt.
Måste bara beröma fjunisen som kommer in och spelar back med Sebba, gör det skitbra så här långt.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Allt måste bero på att "Pärra" fimpat den där jävla flanellskjortan...
Med svart polo och mockadojjor måste man fan gå tillbaka till slutet av 90-talet och stilikonen DJ-Hemps glansdagar, för att komma närmare fulländning.
Ge oss ett polotröjtifo i nästa hemmamatch!
Med svart polo och mockadojjor måste man fan gå tillbaka till slutet av 90-talet och stilikonen DJ-Hemps glansdagar, för att komma närmare fulländning.
Ge oss ett polotröjtifo i nästa hemmamatch!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle:
Vad betyder Karlsson å Corso. Jo nu djävlar skall vi visa nått......
Vad betyder Karlsson å Corso. Jo nu djävlar skall vi visa nått......
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Tror det var Josefsson...vilken härlig första period får man ju ändå säga. Hoppas de håller spelet upp nu också bara! Och hänger några till!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr:
Det känns som att det är så han har beskrivit 99% av sina mål i Timråtröjan. Men nyttig är han!
Det känns som att det är så han har beskrivit 99% av sina mål i Timråtröjan. Men nyttig är han!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
pefr: Precis, nästa gång vi får en olycklig studs mot oss så ska man komma ihåg den här perioden. Vi är långt ifrån förtjänta av den här stora ledningen, låt oss nu jobba oss förtjänta av 3 poäng i kommande två.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
ärligt svar från axelsson när han bskeriver sitt (snygga) mål
"Jag vettefan vad jag tänkte, det bara hände"
"Jag vettefan vad jag tänkte, det bara hände"
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Uppfattade inte namnet på killen i modo som blev intervjuad. Men det lät som om Challe hade gett honom sömnmedel eller nått. "Vi måste ju eh...... Göra det bä ä ättre till nästa period"
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben:
Challe har sagt åt dom att reta Pikken för att få utvisning, bara han är kall så åker dom andra
Challe har sagt åt dom att reta Pikken för att få utvisning, bara han är kall så åker dom andra
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon:
Nu gäller det att vara noga och räkna spelare i hemjobbet och inte släppa till nåt skit. Nu kommer Modo att gå på knock i andra.
Nu gäller det att vara noga och räkna spelare i hemjobbet och inte släppa till nåt skit. Nu kommer Modo att gå på knock i andra.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Du hade förresten helt rätt i hur vi spelar upp till backarna via sargen i pp
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
vi har haft en god portion tur den här matchen och 3-0 speglar nog inte riktigt matchbilden. MEN, vi kämpar idag, och det är helt underbart!
« Föregående · 1311279 · Nästa »
Lugn i bussen!