Det är ju fan att man inte kunde åka med. Och inte Hahl Bundy heller....vi två var annars ett förjävla bra team visade det sig, antagligen det TIK saknat hela säsongen.
+ 2
Hahl Bundy: Pjaaaaaa.....jag tror det är bättre om ni servar mig med cocktails i logen. Hahl Bundy kan köra den där stripp-showen han brukar göra i Vängåvan :-)