Omg 5 KS 2012 Djurgårdens IF -Timrå IK 120324
Äh, nu skiter vi i silvret och kör för sm-guldet ist!
Ja Kongo, jag har hybris. Kan man få ha det en (1) jävla kväll som Timråit under en säsong utan att sedan bli sodomerad av hockeygudarna??
Pliiiiiz!
Blizzard: Det vore väl kanske snarare bra om ett stockholmslag åkte ur? Vanligt folk kan gå på matcherna utan en icke försumbar risk att bli misshandlade, matcher kan spelas på utsatt tid eftersom ingen kastar rökbomber på isen osv.
Klarar vi oss så får det andra laget vara vilket som helst, däremot vore det en känga i ansiktet på all uppblåst storstadsmedia om patrasket åkte ur. Det skulle gillas.
6 poäng - full pott! på två borta matcher där man var orolig för båda matcherna. Så jävla stark att ta SEX poäng i möten mellan Rögle och DIF borta. Fyfan vad starkt!
Ros på Twitter: "Djurgården kommer åka ut. Svårt att ta in det. Inte bra för svensk hockey."
Nu börjas det. Lite tidigt kanske men ändå.
Nånting skulle fattas mig då.
Som jag sa, det är härdande att hålla på Timrå IK. Som läget varit den här delen av säsongen så formar ju måste-vinna-hela-tiden-känslan ALLT man företar sig. Men på ytan är det lugnt som i en filbunke. Och egentligen vågar man ju inte säga nåt positivt alls ännu, för då får man bara tillbaka det i arslet med råge.
Fokus: Nästa match. 0-0, inget vunnet. Vi börjar där.
Slut! Frågor på det!?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
F.ö älskar jag mina modoiter ikväll! Fan vad jag vill möta dom igen, dom andra lagen kan dra åt helvete!
bj21:Samma här håller också på Timrå i denna match
NuMo:Oerhört konstig känsla men jag sitter och småhåller på Timrå!
Wayne Gresky: Hahaha, snyggt Timrå! :D
Modoante:
Grymt imponerande även om Djurgården reducera nu.
Olle: Jag klarade av att kolla o skriva i 1 perioden men sen var det stopp.
Då var det FOKUS PÅ SKÄRMEN.
Hahl Bundy: Nej vi läser SAOB.
[av lat. imponere, eg.: lägga ngt på ngn l. ngt, av in- (se IN-, pref.¹) o. ponere, lägga, ställa (se PONERA); i bet. 5 har, liksom i t. imponieren, anslutning skett till fr. imposer, av in- (se IN-, pref.¹) o. poser (se POSERA); jfr eng. impose. – Jfr IMPOST]
Robinsson dålig igen
som sagt bort med Robinsson, förläng med Murley om pengen är rätt. och scouta en bra icke-Eu på Robinsson's bekostnad!
Frella: Ha ha Vad menas längst ner?
"Texten imponeras"
Blizzard: Nu hoppas jag väl iofs att man, från ledningens sida, ser till att spelarna ser nästa motståndares förra match. Men ändå vaket av Önerud!
I 1:a och 2:a blir vi ju definitivt rånade, i 3:e släpper domarna på spelet mer, kanske att vi kommer undan med en del där, jag vet inte. Det är svårt att sitta och försöka vara objektiv när man precis fått kåtslag av segern.
Olle:
Hagos har ju varit riktigt bra sedan han kom tillbaka från bänkningen.
Så jävla stor seger, vi blir så jävla knullade av domarna endå löser vi det här, sjuk respekt till spelarna!
Vilken match! Är helt slut.
Till slut börjar man f-n älska detta laget också.
Danne93:
Så går det när man köpt GHB med pappas pengar. De är så chockade att det blir framåtslick på måndag....
"Buropen ekade över Hovet när Challe Berglunds manskap tappade ledning 1–0 till förlust 2–3 mot Timrå."
Trodde timrå tog ledningen ja............
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SKÖNT IN YOUR FUCKING FACE JÄVLA DOMARKÅR!