Någon som vet varför dom har slutat med Streaming på myP2P?
Inlägg: 1136530
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
nixXz: Om jag minns rätt har de blivit stämda för brott mot upphovsrätten, eller något sånt, och i väntan på domstolsutsaga så har man avbrutit all streaming från de största ligorna.