nixXz: Om jag minns rätt har de blivit stämda för brott mot upphovsrätten, eller något sånt, och i väntan på domstolsutsaga så har man avbrutit all streaming från de största ligorna.
Inlägg: 1136536
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Paddan: Okej, ja då vet jag. Men konstigt att dom sänder NHL matcher fortfarande då.