Inlägg: 1201442
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
PEAP: Jag hoppas att du har rätt.Det känns väl som att t.ex Södertälje,Rögle och Brynäs överpresterat hittills.
Det är kul att se dem i Elitserien.
Men inte fan överväger det hur det går för oss, inte en chans.